Niemal wszyscy uprawiamy go w pracy. Czym jest cyberloafing?

Według informacji podanych przez przedstawicieli biurowca Oliva Centre w Gdańsku, to właśnie tam powstało centrum operacyjne Facebooka. Na razie zatrudnienie znalazło tam 80 osób, ale do 2023 jest planowane rozszerzenie zespołu do 500 osób!
Spis treści
Oddział Facebooka, który swoją siedzibę ma w Gdańsku, będzie pomagać firmom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie zarówno kampanii promocyjnych, jak i powiązanych aplikacji. Najpierw wsparcie będzie udzielane w języku polskim i rosyjskim, ale przewidziane jest też wprowadzenie takich języków, jak czeski, niemiecki, angielski, węgierski czy rumuński.
Klienci będą mogli korzystać ze wsparcia w zakresie Facebooka, WhatsAppa, Instagrama i Messengera. Firmą zarządzającą biurem będzie Telus International.
Cieszymy się, że jeden z najbardziej znanych brandów konsumenckich na świecie oficjalnie ogłosił współpracę z Telus, i to współpracę nakierowaną na rozwój biznesu, czyli małe i średnie firmy oraz reklamodawców – mówi dyrektor działu komercjalizacji Olivia Centre Maciej Kotarski. – Olivia jest najbardziej prestiżową destynacją dla biznesu w Polsce Północnej, a ze względu na skalę i możliwości wzrostu jest najczęściej wybierana przez największe firmy światowe na lokalizację swoich centrów operacyjnych. Z olbrzymią satysfakcją odbieramy to, że kolejny rezydent Olivii będzie prowadził stąd obsługę całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej – dodaje Kotarski.
Zobaczcie także: Jak się nie zastać w social mediach i sprawić, aby były pomocne w codziennej pracy?
Olivia Business Centr to kompleks biznesowy składający się z 8 budynków, który jednocześnie jest największym kompleksem biurowym w północnej części Polski. Facebook to nie pierwszy gigant, który swoje biuro otworzył właśnie w tym miejscu. Na przestrzeń tam zdecydował się m.in. Amazon, Epam, InfoShare czy Sii.
Niedawno Business Insider przedstawił dane o zarobkach w amerykańskich oddziałach Facebooka, których badanie było oparte o wizy pracownicze.
Pomijając pensję zarządu, najlepiej zarabiają pracownicy odpowiedzialni za działania inżynieryjne i marketingowe.
Co ciekawe, zarobki są uzależnione od miejsca siedziby, gdzie wykonywana jest praca. Dla przykładu, analityk danych mieszkający w Kalifornii zarabia 130-159 tys. rocznie, a osoba z Teksasu już 128 tys. dolarów. Z kolei inżynier oprogramowania z Nowego Jorku może liczyć na wynagrodzenie roczne w wysokości 160 tys. dolarów, a jego koledzy z Rhoda Island i Teksasu już 118 tys. dolarów.
Copywriter zarabia ok. 169 tys. dolarów, a menadżer ds. marketingu i produktów w granicach 140 – 220 tys. dolarów rocznie. Pełen przegląd zarobków w Facebooku znajdziecie na BusinessInsider.com.pl.
Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@Alex Haney
Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska
Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.
Komentarze