Instagram zamyka swoją aplikację. Co teraz planuje?

Instagram zamyka swoją aplikację. Co teraz planuje?

Takiej informacji chyba nikt się nie spodziewał. Instagram postanowił, że zamknie swoją aplikację do kontaktu z bliskimi – Threads. Jeśli więc należycie do dość kameralnego grona jej użytkowników, to musicie się przygotować na inne rozwiązania.

Jak działa aplikacja Threads?

Aplikacja Threads miała służyć do podtrzymania kontaktu z bliskimi znajomymi. Z jej pomocą można szybko udostępniać materiały i statusy osobom, które znalazły się na naszej liście bliskich na Instagramie.
Oczywiście aby z niej korzystać, trzeba było mieć aktywne konto na Instagramie, ponieważ to właśnie dzięki niemu były tworzone i edytowane listy.
Co ciekawe, aby bliscy znajomi zobaczyli materiały, które im udostępnialiśmy, wcale nie musieli posiadać tej aplikacji. Umieszczone wpisy i tak po prostu pojawiały się w historii na Instagramie, a osoby z listy bliskich znajomych dostawały o tym informację.

Zobaczcie także:  Zmiany na YouTube – licznik łapek w dół zostaje ukryty, ale przycisk będzie widoczny

W październiku 2020 r. wprowadzono aktualizację, która uwzględniała wszystkie wiadomości na Instagramie, nie tylko te od bliskich osób, przez co ta aplikacja przestała się wyróżniać na tle innych komunikatorów. Teraz więc szczerze mówiąc, mając możliwość korzystania ze zintegrowanych czatów na Messengerze czy Instagramie, nie ma aż takiej potrzeby, żeby używać właśnie Threads. Analizując te fakty, Instagram stwierdził, że po prostu zamknie tę aplikację, z której tak naprawdę i tak korzysta blisko 100 000 osób.

Jeśli jednak jesteście użytkownikami tej aplikacji i będzie wam brakowało jakichś zabawnych funkcji, które stamtąd przypadły wam do gustu, to nie powinniście się martwić, ponieważ Instagram zauważa, że będzie chciał je przenieść do swojej głównej aplikacji.

Czy zamknięcie tej aplikacji coś zmienia w zakresie działań marketingowych? Teoretycznie nie. Jednak kiedy spojrzymy na to, że na Instagramie pojawią się nowe funkcje w sposobie komunikacji, które do tej pory mogliśmy oglądać na Threads, to pojawia się myśl, że może to być kolejna ciekawa opcja do wykorzystania w komunikacji marek.


Źródło informacji: https://techcrunch.com/


Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze