Jak pachnie mroczny świat „Wiedźmina”? Old Spice stworzył zapachy we współpracy z Netflixem

Jak pachnie mroczny świat

Old Spice nawiązał współpracę z Netflixem przy okazji premiery drugiego sezonu „Wiedźmina”. Nowa reklama o nazwie „Oda do zapachu” została sfinansowana i wyprodukowana przez obie firmy. W ramach współpracy powstała też limitowana linia zapachów.

Old Spice i Netflix w kampanii promującej „Wiedźmina”

W spocie reklamowym widzimy radnego z pierwszego sezonu serialu, który prowadzi gospodę pełną chłopów. W jego rolę wciela się David Broughton Davies. To właśnie on śpiewa pieśń o delikatnie mówiąc… brzydkich zapachach, jakie roznoszą się w świecie bez dezodorantu Old Spice. Wrażenia tekstowe uzupełniają sceny z gospody, na których widać, jak sami chłopi reagują na smród, który się tam roztacza.

Dezodoranty Old Spice nawiązujące do „Wiedźmina”

W ramach współpracy powstało 6 zapachów dezodorantów, które nazwy oczywiście nawiązują do produkcji, ale też wywołują mieszane odczucia. Sam producent nazywa je niebiańskimi i piekielnymi.

  • Zapach niespodzianki,
  • Pod pachami Yennefer,
  • Blaviken,
  • Płotka,
  • Woda po kąpieli Geralta,
  • Zwłoki Kikimory

dezodoranty old spice i netflixa

Fot. Old Spice

Dezodoranty można zdobyć na stronie marki, ale podejrzewamy, że pomimo nietypowych jak na kosmetyki nazw, są mocno pożądane. Dla tych, którym nie uda się nabyć kosmetyków, przygotowano specjalne karty „potrzyj i powąchaj”, dzięki którym będzie można odkryć „wiedźmińskie” zapachy Old Spice.

To nie pierwszy raz, kiedy kosmetykom nadawane są nazwy, które kojarzą nam się negatywnie. Nie tak dawno było głośno o marce kosmetyków pod prysznic Shots!, która pojawiła się m.in. w drogeriach Hebe.


Źródło zdjęcia głównego: YouTube

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze