Matcha od Quebonafide w Lidlu! Powtórzy sukces lodów i napojów Ekipy, czy też zestawu Maty w McDonald’s?
9 lutego na półkach Lidla pojawił się napój MISS TI 蒂小姐 od Quebonafide. To kolejna sławna osoba rozszerzająca swój interes o branżę spożywczą. Nie tak dawno było głośno o współpracy Maty i McDonald’s, gdzie się pojawił zestaw rapera. Wcześniej z kolei niebywałym echem odbiły się produkty Ekipy – po lody i napoje ustawiały się kolejki. Czy tak samo będzie z matchą od Quebonafide w Lidlu? Nowa marka muzyka dzisiaj ma swój debiut w sieciówce, ale już teraz wiadomo, że zagości ona w stałej ofercie Lidla.
W Lidlu kupimy matchę od Quebonafide
To nie pierwszy raz, kiedy muzycy czy blogerzy rozszerzają swoją działalność, aby powiększyć przychody. Quebonafide od 2019 roku jest udziałowcem azjatyckiej restauracji Mr.OH. Teraz przyszedł czas na promocję i sprzedaż także swojego napoju, o którym muzyk opowiedział swoim fanom już w 2021 r. kiedy to nagrał utwór „Matcha Latte”.
Dwie wersje MISS TI 蒂小姐 (Milk Tea i Matcha Latte) można kupić w Lidlu już od 9 lutego. Cena za 500 ml tego napoju to 9,99 zł. Zapowiedź nowej marki Quebo można znaleźć m.in. w social mediach Lidla.
Muzyk także sam promuje swoje nowe „dziecko”, publikując jego zapowiedź również na swoim Facebooku.
Na razie nie wygląda na to, aby ustawiały się za nim kolejki (nam udało się go kupić bez problemu), ale patrząc na to, jak popularne staje się picie matchy choćby podczas pracy, ponieważ ta pozytywnie wpływa na pamięć i koncentrację, można przypuszczać, że napój nie będzie narzekał na brak zainteresowania. Na pewno skuszą się na jego zakup sami fani Quebo.
Myślicie, że Matcha od Quebo zdobędzie tylu fanów co lody Ekipy czy zestaw Maty w McDonald’s? Czy przy wyborze produktów kierujecie się tym, kto za nie odpowiada, czyli w tym wypadku skusi Was fakt, że stoi za nimi Quebo?
________________________________________________________________________________________________
Źródło zdjęć: mat. własne
Komentarze