Niemal wszyscy uprawiamy go w pracy. Czym jest cyberloafing?

Wrażenia dźwiękowe są niezwykle ważne w odbiorze materiałów (nie tylko reklamowych), dlatego też TikTok postanowił ułatwić swoim użytkownikom, a dokładniej markom ich tworzenie. W tym celu platforma rozszerzyła program Partnerów Marketingowych o 6 certyfikowanych Partnerów Dźwiękowych.
Spis treści
Jak pokazują wyniki badania, które przeprowadził MRC Data na zlecenie TikToka, aż 65% użytkowników lepiej ocenia treści marek, w których słyszy oryginalne dźwięki. Z kolei 68% użytkowników podkreśla, że zdecydowanie lepiej zapadają im w pamięć materiały marek, w których słyszą utwory, które przypadły im do gustu.
Dane mówią same za siebie. Zmotywowały więc one twórców platformy do rozszerzenia oferty o nowe możliwości dla biznesu. Do tej pory firmy mogły korzystać z Biblioteki Muzyki TikToka. Teraz mają możliwość korzystania z muzyki, która zostanie stworzona specjalnie dla nich. Dzięki temu jeszcze lepiej podkreślą indywidualizm swojej kampanii, a przy tym także samej marki.
Muzyka i dźwięki to najważniejszy, uniwersalny język TikToka. Marki na platformie chcą pokazywać się w jak najbardziej autentyczny sposób, w tym wykorzystując muzykę stworzoną właśnie na ich potrzeby. Czasami samodzielny dobór muzyki do kampanii reklamowej może stanowić wyzwanie, ale z pomocą naszych partnerów to zadanie jest o wiele łatwiejsze. Nowi partnerzy muzyczni to doświadczone firmy, które na co dzień zajmują się produkcją muzyki komercyjnej i potrafią dopasować dźwięk do potrzeb każdej, nawet najmniejszej firmy. Jestem przekonany, że dzięki nawiązanemu partnerstwu kampanie reklamowe na TikToku staną się jeszcze bardziej efektywne – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Zobaczcie także: Muzyka na Instagramie dostępna też w Polsce! Jak ją dodać do swojego InstaStories?
W nowej usłudze TikToka możemy znaleźć ofertę projektów w dwóch kategoriach:
1. Custom Sound, gdzie artyści tworzą utwory na zamówienie. Dzięki takiemu rozwiązaniu rodzi się możliwość inspirowania użytkowników do tworzenia zarówno hashtagowych wyzwań, jak również kampanii.
Partnerzy:
2. Subscription Sound, gdzie artyści oferują elastyczne oferty planów licencyjnych na miesiąc, rok, lub w oparciu o projekt.
Partnerzy:
Nowe rozwiązanie, jakim jest muzyka na TikToku, do przetestowała marka ASOS, która w swojej kampanii użyła utworu zaprojektowanego przez KARM. TIkTok challenge barndu został oznaczony hashtagiem #Aysauce i cieszył się ogromnym zainteresowaniem! W ciągu 6 dni video zostało wyświetlone przez 1,2 mld razy!
Dla marki przełożyło się to na 25% wzrost świadomości marki.
Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@Solen Feyissa
Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska
Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.
Komentarze