Kusi cię, żeby dodać "ASAP" na końcu wiadomości? Poznaj słowa, które wkurzają nas w pracy

„Something Perfetto” to nowa kampania De’Longhi, w której wziął udział nowy globalny ambasador marki, zdobywca Oscara – Brad Pitt.
Takiej kampanii jeszcze ta marka nie miała. Nowa kampania De’Longhi charakteryzuje się 3 mocnymi akcentami – to Brad Pitt, motocykl i oczywiście świeżo parzona kawa z ekspresu. Dzięki spotowi reklamowemu przenosimy się na kalifornijskie drogi, które na motorze przemierza aktor. Widzimy jego codzienność, typu wizyta u mechanika, czy tankowanie na spacji paliw, gdzie zawsze towarzyszą mu ziarna kawy. Najważniejsze jest jednak zakończenie, kiedy to aktor wraca do domu i delektuje się świeżo zaparzonym cappuccino.
Spot reklamowy De’Longhi z Bradem Pittem powstał we współpracy: Damiena Chazelle, Linusa Sandgrena i Justin Hurwitz. Te osobistości znamy też z tworzenia filmu „La La Land”!
Światło dzienne reklama ujrzała 2 września. Swoją premierę miała w brytyjskiej telewizji. Kampania będzie jednak obejmowała nie tylko telewizję, lecz również platformy VOD, social media, punkty sprzedaży i outdoor.
Zobaczcie także: „Podlaskie Zasady Pracy” – województwo przypomina zapracowanym, co wyróżnia ten region
Dlaczego aktor zgodził się na wzięcie udziału w takim projekcie? Chciałem współpracować z De’Longhi, ponieważ doceniłem ich podejście do kampanii – mają zaufanie do swojego produktu i chcą uczcić kunszt swojego włoskiego dziedzictwa bez przesady – mówi Brad Pitt.
Pojawia się również pytanie, dlaczego to akurat tego aktora wybrano na ambasadora.
Wcale nie widzimy spowolnienia na rynku ekspresów do kawy. Celem inwestowania w media i zatrudnienia silnego ambasadora marki, takiego jak Brad Pitt, jest skuteczne przyspieszenie wzrostu – mówi dyrektor marketingu De’Longhi, Alex Pickering.
Angaż oscarowego aktora zbliży markę do segmentu premium? Wiele na to wskazuje. To też nie pierwsza marka, która w swojej komunikacji postawiła na angaż oscarowego aktora. Jedną z najgłośniejszych kampanii była również ta marki Nespresso, gdzie główną rolę grał George Clooney.
Warto też zaznaczyć, że De’Longhi doskonale reaguje na zmieniający się rynek. Niedawno marka stworzyła też sklep internetowy De’Longhi Coffee Lounge, gdzie oferuje wysokiej jakości ziarna kaw. Skąd taki ruch? W trakcie pandemii wielu Brytyjczyków właśnie w tym okresie zakupiło ekspres i zaczęło zwracać większą uwagę na jakość pitej kawy.
Źródło zdjęcia głównego: YouTube
Zapraszamy także do naszych grup:
Social Media Jobs
https://bit.ly/2GB5MXs
Advertising/PR Jobs
https://bit.ly/1Puw3z5
Marketing – Pierwsza Praca
https://bit.ly/2F6uQU3
Rocket Jobs > 10K
https://bit.ly/2AkLuMn
Sprzedaż cała Polska
https://bit.ly/2RMpMIG
Design cała Polska
https://bit.ly/2JOIkFI
Marketing, e-commerce, SEO/SEM
http://bit.ly/32uFhsq
Rocket Community
https://bit.ly/2PQofkI
na naszego LinkedIna:
https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
oraz na naszego Instagrama:
https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska
Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.
Komentarze