Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej po angielsku? Hello News 25.02.2020 r.

Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej po angielsku? Hello News 25.02.2020 r.

W ostatnich latach, w związku z intensywnym umiędzynarodowieniem rynku pracy, znajomość języka angielskiego przestała być atutem, a koniecznością. Dotyczy to wszystkich stanowisk, nie tylko ról menedżerskich. Rozmowa po angielsku służy ocenie poziomu znajomości języka, ale również poznaniu osobowości kandydata, jego umiejętności radzenia sobie ze stresem i reakcji na różne sytuacje. Sama tematyka rozmów rekrutacyjnych nie różni się szczególnie od tych prowadzonych w języku polskim. Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej po angielsku, aby uniknąć niepotrzebnego stresu? Między innymi o tym dowiecie się w dzisiejszym Hello News!

 

  1. Rozmowa rekrutacyjna po angielsku.
    Internacjonalizacja rynku pracy w ostatnich latach sprawiła, że znajomość języka angielskiego stała się koniecznością. Z tego powodu, większość firm przeprowadza rozmowy rekrutacyjne właśnie w tym języku. Aby dobrze się do niej przygotować, trzeba zacząć od tworzenia CV i już w nim zaznaczyć nasz poziom – zarówno w mowie jak i w piśmie. Sama tematyka rozmów rekrutacyjnych nie różni się szczególnie od tych prowadzonych po polsku. Rekruterzy zwracają uwagę na płynność i łatwość w porozumiewaniu się w języku angielskim.

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Co powoduje u pracowników największy stres?
    Z powodu dynamicznego rozwoju biznesu, stres stał się codziennością dla pracowników. Ilość czynników go powodujących znacznie się rozbudowała. Większość zatrudnionych stresuje się przede wszystkim coraz wyższymi celami do zrealizowania oraz zastąpieniem ich stanowiska przez roboty czy sztuczną inteligencję. Jaki rodzaj stresu występuje najczęściej i przede wszystkim jak mogą temu zaradzić pracodawcy?

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Co jest ważne dla kandydata w procesie rekrutacji?
    Może się wydawać, że mechanizmy, którymi kieruje się kandydat w procesach rekrutacyjnych, są już wszystkim znane. Warto się jednak zastanowić, jak działa kandydat, który chce zmienić pracę. Dzięki tej wiedzy, zespoły HR będą wiedzieć, na jakie rozwiązania powinien zdecydować się pracodawca: zakładki kariera, system ATS, narzędzia do pomiaru candidate experience czy zbieranie opinii kandydatów o procesie.

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Czym jest Employee Value Proposition?
    EVP to wartość, jaką pracodawca oferuje każdemu swojemu pracownikowi na każdym etapie jego współpracy z firmą. Jest to fundament, od którego powinno się rozpoczynać pracę nad planowaniem działań employer brandingowych. Zdiagnozowanie i opisanie EVP firmy to tak naprawdę początek – warto zastanowić się, co ta wartość oznacza dla każdej z naszych grup docelowych. 

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Codzienne wyzwania działu HR a webinary.
    W dziale HR codziennie pracuje się z ludźmi – czy to sesje szkoleniowe, czy rozmowy rekrutacyjne. W dzisiejszym świecie może to stanowić ogromne wyzwanie dla specjalistów HR z racji, że coraz więcej firm pracuje globalnie. Sprawna komunikacja pomiędzy rozproszonymi działami oraz poszukiwanie najlepszych profesjonalistów spoza lokalnego rynku mogą ułatwić właśnie webinary. 

Więcej na ten temat tutaj.

 

Autorką artykułu jest Karolina Frącek. Zdjęcie główne artykułu pochodzi z unsplash.com.

 

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze