Skuteczna rekrutacja. IKEA zachęci kreatywne osoby do aplikacji… klopsikami w 3D?

Skuteczna rekrutacja. IKEA zachęci kreatywne osoby do aplikacji... klopsikami w 3D?

IKEA rekrutuje! Szwedzka sieciówka ma w planie zatrudnić 150 specjalistów od danych i technologii. Jaki jest zatem przepis na skuteczną rekrutację? Okazuje się, że postawiono na… klopsiki drukowane w 3D. Przekonuje Was ten pomysł?

Jak możemy przeczytać w Computer Weekly, IKEA ruszyła z ogólnoświatową kampanią rekrutacyjną, której hasłem przewodnim jest „Smakuj przyszłość”. To sposób zarówno na zainteresowanie kandydatów, ale też nie ma co ukrywać – mediów. Osoby aplikujące na stanowiska pracy w IKEA będą mogły jako pierwsze zasmakować warzywnych klopsików wydrukowanych w 3D. Dzięki takiemu przedsięwzięciu, firma chce pokazać, że nie boi się innowacji, a przy tym prezentuje, że technologia daje niesamowite możliwości również w zakresie urządzania mieszkań.

Skuteczna rekrutacja a wykorzystanie technologii 3D przez IKEA

Przez ostatnie lata celem sieciówki było sprawienie, aby produkty przez nią oferowane były zrównoważone, a przy tym przystępne cenowo. Sprzedawca jest więc świadom, że zatrudnieni przez niego pracownicy powinni nie tylko być specjalistami w danym obszarze, ale powinna ich również cechować pomysłowość.
To właśnie dlatego zdecydowano się na wykorzystanie klopsików drukowanych w 3D. IKEA liczy, że dzięki temu przyciągnie do siebie kreatywne talenty technologiczne, bowiem te przysmaki w niespotykanej wersji czekają właśnie na aplikantów.

Pascal Pauwels, CIO IKEA dodaje: IKEA jest na początku podróży w kierunku wykorzystania danych i technologii, aby stać się bardziej przystępną cenowo, dostępną i zrównoważoną w środowisku wielokanałowym. Ludzie z wyobraźnią będą odgrywać dużą rolę w naszych poszukiwaniach. Dlatego szukamy osób, które chcą z nami tworzyć lepsze codzienne życie. To świetny sposób na rozpoczęcie rozmowy.

 

To nie pierwszy raz, kiedy IKEA w swoich działaniach wykorzystuje kultowe już klopsiki. W 2021 roku sieciówka stworzyła świeczki o ich zapachu. W ten sposób świętowano 10-lecie wprowadzenia produktu IKEA Family w USA.

Jak Wam się podoba ten pomysł? Zaznaczamy, że na razie nie ma w planach sprzedawania takich klopsików w restauracjach IKEA.

Naszym zdaniem to doskonały pomysł na przyciągnięcie osób, dla których liczy się nie tylko sztywne wypełnianie powierzonych zadań, ale również możliwość kreowania nowych pomysłów. Co ciekawe, firmy w swoich rekrutacjach często skupiają się na pokazaniu benefitów, które czekają na pracowników dopiero po przyjęciu na stanowisko. Czy zatem IKEA swoim działaniem wyznaczy nowy trend?

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia głównego: YouTube

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze