Tarcza Biedronki Antyinflacyjna – 150 produktów w obniżonej cenie w nowej kampanii sieci
Ceny ciągle rosną. W celu ich zahamowania rząd wprowadzał tarcze antyinflacyjne. Teraz postanowiła to zrobić sieć sklepów Biedronka. Na czym polega tarcza antyinflacyjna Biedronki?
Spis treści
Jakie są warunki Tarczy Biedronki Antyinflacyjnej?
Sieć sklepów Biedronka w swojej komunikacji zaznacza, że do końca czerwca ceny produktów, które są tam najczęściej nabywane przez konsumentów nie ulegną podwyższeniu.
Od 12 kwietnia br. Biedronka startuje z akcją „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” i zobowiązuje się do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca – napisano w komunikacie sieci handlowej.
Produkty w ramach Tarczy Biedronki Antyinflancyjnej będą oznaczone specjalnymi etykietami cenowymi. Możemy ich szukać zatem wśród:
- pieczywa,
- makaronów,
- nabiału,
- słodyczy,
- olejów,
- wędlin,
- ryb,
- owoców i warzyw,
- środków czystości,
- soków i napojów,
- słonych przekąsek
Przy okazji sieć zaznacza, że jeśli którykolwiek z produktów objętych Tarczą Antyinflacyjną, w innym sklepie w cenie regularnej będzie tańszy, wówczas Biedronka zwróci różnicę w postaci e-kodu. Listę sklepów konkurencyjnych znajdziemy w regulaminie promocji. Są to m.in.: Aldi, Carrefour, Delikatesy Centrum, Dino, Kaufland, Lidl.
Są jednak limity – można zakupić 20 kilogramów lub sztuk dziennie danego produktu, którego różnica zostanie zwrócona.
W celu otrzymania zwrotu różnicy trzeba wysłać zgłoszenie za pomocą wiadomości e-mail na adres: niskieceny@biedronka.pl z załączonymi skanami lub zdjęciami dowodu zakupu w sklepie wymienionym w regulaminie.
Spoty reklamujące Tarczę Antyinflacyjną Biedronki
W ramach promocji tarczy stworzono materiały video, w których wypowiadają się pracownicy sieci na różnych stanowiskach.
Na końcu materiałów pojawia się nowe hasło sieci: „Codziennie razem”.
________________________________________________________________________________________________
Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@ AZN Business
Komentarze