Niemal wszyscy uprawiamy go w pracy. Czym jest cyberloafing?

Według badania przeprowadzonego na użytkownikach ze Stanów zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, TikTok wyprzedza YouTube pod względem długości średniego czasu oglądania.
W raporcie przeprowadzonym przez firmę analityczną App Annie wzięto pod uwagę jedynie użytkowników urządzeń z Androidem. Niemniej wyniki i tak robią wrażenie. To że TikTok jest najchętniej pobieraną aplikacją chyba już nikogo nie dziwi, bo potwierdzają to raporty z kilku ostatnich miesięcy. Jednak dość mocno zaskakująca jest ilość czasu, jaką użytkownicy spędzają na jego eksplorowaniu.
Według badania, użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych oglądali TikToka aż 24 godziny w miesiącu. Dla porównania, YouTube przyciągnął ich na „jedyne” 22 godziny i 40 minut.
Jeszcze bardziej jednak zaskakują dane z Wielkiej Brytanii. To właśnie tam użytkownicy korzystali z TikToka aż 26 godzin miesięcznie. Co więcej, z YouTube tylko 16 godzin!
Skąd takie zaskakujące wyniki? Trzeba przyznać, że TikTok stał się platformą, którą każdy teraz próbuje doścignąć. Kilka lat temu to sam Facebook, a potem w połączeniu z Instagramem narzucał trendy, a teraz to on musi myśleć, jak doścignąć konkurencję i zawalczyć o zatrzymanie użytkowników. Przykładem takich działań było wprowadzenie Instagram Reels. W tyle nie pozostaje także YouTube, które wprowadziło YouTube Shorts.
Jak widać, teraz konsumpcja treści opiera się na krótkich materiałach, które upodobała sobie szczególnie młodsza część społeczeństwa.
Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@Olivier Bergeron
📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI
💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska
Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.
Komentarze