Alior Bank SA
Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
telefonicznej obsłudze Klientów Biznesowych w zakresie udzielania informacji o usługach i produktach Banku,
przyjmowaniu i realizacji zgłoszeń posprzedażowych przy wykorzystaniu systemów i narzędzi wspomagających,
przestrzeganiu obowiązujących w banku procedur, instrukcji i procesów,
współpracy z innymi jednostkami banku w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi,
budowaniu pozytywnego doświadczenia Klienta poprzez profesjonalną komunikację.
Jeśli jesteś osobą, która posiada:
średnie wykształcenie oraz min. 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze Klienta (mile widziane w sektorze finansowym),
dobrą organizację pracy własnej oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, stanowiące podstawę w budowaniu dobrej relacji z Klientami,
wysoką kulturę osobistą i zaangażowanie w powierzone zadania,
gotowość do pracy wg ruchomego rozkładu czasu pracy (8-18).
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę hybrydową
pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.
Rekomendowane oferty