Alior Bank SA
Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.
Jeśli jesteś osobą:
lubiącą kontakt z Klientem, posiadającą umiejętności negocjacji, opanowaną i odporną na stres;
zmotywowaną do działania i dążącą do celu
posiadającą podstawową wiedzę w obszarze bankowości, w szczególności z zakresu oferowanych przez Bank produktów
skrupulatną i zorganizowaną
która nie boi się wyzwań i z łatwością dopasowuje się do zmian
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
telefonicznym kontakcie z Klientem w celu skutecznego wyegzekwowania spłaty zadłużenia
monitorowaniu spłat Klientów będących w powierzonym portfelu
obsłudze połączeń przychodzących od Klientów
współpracy z innymi jednostkami Banku
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę hybrydową
pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta
Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń
Rekomendowane oferty