• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportTrener Jakości Obsługi
    Trener Jakości Obsługi
    Nowa
    Support
    Alior Bank SA

    Trener Jakości Obsługi

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office

    obsługa klienta

    Opis stanowiska

    🚀Jeśli jesteś osobą, która:

    • posiada doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta,
    • wykazuje się empatią, relacyjnością oraz wysoką jakością obsługi i kompetencjami miękkimi, zwłaszcza w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
    • jest komunikatywna i posiada predyspozycje do uczenia innych,
    • jest kreatywna i pomysłowa,
    • zna pakiet MS Office (WORD, EXCEL, POWER POINT) i potrafi go wykorzystać w praktyce.


    🚀Mile widziane:

    • praktyczne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń/coachingu.


    🚀Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

    • prowadzeniu szkoleń jakościowych i merytorycznych,
    • pracy indywidualnej z pracownikami obsługi klienta skierowanej na podnoszenie jakości obsługi, również poprzez wsparcie podczas treningu on-the-job,
    • analizowaniu potrzeb szkoleniowych pracowników Contact Center,
    • przygotowywaniu oraz bieżącym aktualizowaniu programów i materiałów szkoleniowych, bazy wiedzy, jak również szkoleń e-learningowych,
    • monitorowaniu i raportowaniu rezultatów oraz jakości prowadzonych szkoleń, a także rekomendowaniu działań wspierających,
    • podnoszeniu i weryfikacji wiedzy oraz poziomu jakości obsługi pracowników obsługi klientów.


    🚀Oferujemy:

    • umowę o pracę,
    • pracę w systemie hybrydowym (4 dni w tygodniu w biurze),
    • pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
    • pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
    • Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,
    • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.
    Wszystkie ofertyKrakówSupportTrener Jakości Obsługi

    Sprawdź podobne oferty pracy

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 014 - 1 394 usd
    Biliti
    Ksawerów
    dobra organizacja pracy
    komunikatywność
    sumienność
    Nowa

    Customer Relations Specialist (język angielski)

    Nowa
    CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
    Wrocław
    Office 365
    język angielski
    Nowa

    IT Administrator

    Nowa
    2 535 - 3 803 usd
    Callstack
    Wrocław
    IT support
    hardware
    troubleshooting
    Nowa

    Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

    Nowa
    1 014 - 1 394 usd
    CAR NET
    Gdynia
    język polski
    prawo jazdy kat. B
    Nowa

    Specjalista ds. platform e-commerce

    Nowa
    4FIZJO
    Warszawa
    Microsoft Office Excel
    e-commerce
    wsparcie techniczne
    Nowa