🚀Jeśli jesteś osobą, która:
- posiada doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta,
- wykazuje się empatią, relacyjnością oraz wysoką jakością obsługi i kompetencjami miękkimi, zwłaszcza w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
- jest komunikatywna i posiada predyspozycje do uczenia innych,
- jest kreatywna i pomysłowa,
- zna pakiet MS Office (WORD, EXCEL, POWER POINT) i potrafi go wykorzystać w praktyce.
🚀Mile widziane:
- praktyczne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń/coachingu.
🚀Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- prowadzeniu szkoleń jakościowych i merytorycznych,
- pracy indywidualnej z pracownikami obsługi klienta skierowanej na podnoszenie jakości obsługi, również poprzez wsparcie podczas treningu on-the-job,
- analizowaniu potrzeb szkoleniowych pracowników Contact Center,
- przygotowywaniu oraz bieżącym aktualizowaniu programów i materiałów szkoleniowych, bazy wiedzy, jak również szkoleń e-learningowych,
- monitorowaniu i raportowaniu rezultatów oraz jakości prowadzonych szkoleń, a także rekomendowaniu działań wspierających,
- podnoszeniu i weryfikacji wiedzy oraz poziomu jakości obsługi pracowników obsługi klientów.
🚀Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w systemie hybrydowym (4 dni w tygodniu w biurze),
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.