Strategy Consultant
pl. Władysława Andersa 5, Poznań +1 Lokalizacja
Assembly Digital Commerce
Strategy Planner
O nas:
Assembly to wiodąca, globalna agencja mediowa typu omnichannel, która łączy dane, talenty i technologie, aby napędzać wzrost najbardziej cenionych marek na świecie. Nasze podejście integruje tworzenie angażujących narracji marki z pełnym wachlarzem kompetencji mediowych, dostarczając rozwiązania oparte na wynikach i wspierając rozwój biznesu na dużą skalę.Jednym z kluczowych obszarów Assembly jest Digital Commerce – dynamicznie rozwijająca się praktyka, którą reprezentuje ok. 450 ekspertów na całym świecie. Naszym zadaniem jest nie tylko łączenie mediów i sprzedaży, ale także tworzenie strategii komunikacji, które nadają markom spójny głos w całym ekosystemie digital. Pomagamy globalnym klientom takim jak P&G, Coty, Mars, Bayer czy Lindt tworzyć narracje oraz unikalne i spójne doświadczenia które budują marki, inspirują konsumentów i równocześnie generują wyniki biznesowe.Obecnie szukamy osoby na stanowisko Strategy Consultant / Strategy Planner, która dołączy do naszego zespołu i będzie wspierać strategicznie kluczowych klientów agencji – w tym takie marki jak Mastercard czy Oceanic oraz wielu innych globalnych i lokalnych klientów. To szansa na pracę przy różnorodnych wyzwaniach, które wymagają zarówno myślenia komunikacyjnego, jak i zrozumienia digital commerce.
Zakres obowiązków:
· Analizowanie konkurencji i trendów rynkowych – odkrywanie, jak marki komunikują się w digitalu i w mediach tradycyjnych oraz jakie innowacje kształtują branżę.
· Analizowanie kontekstu rynkowego i kulturowego, w którym funkcjonuje marka i wyciąganie wniosków dotyczących rozwoju marki i jej komunikacji
· Opracowywanie insightów konsumenckich na podstawie danych, badań, analiz i własnego researchu, które stają się fundamentem strategii i inspiracją dla kreatywnych idei.
· Przekładanie celów biznesowych klientów na strategie komunikacji i działania marketingowe, które budują markę i generują wzrost biznesu.
· Tworzenie kreatywnych briefów i rekomendacji, które inspirują zespoły kreacji i designu do odważnych, skutecznych pomysłów.
· Współpraca z zespołami kreatywnymi, mediowymi i client service, aby każda strategia była spójna, wdrażalna i miała realny wpływ na rynek.
· Uczestniczenie w warsztatach i sesjach brainstormingowych z klientami oraz wewnętrznych – w celu identyfikacji i tworzenia nowych kierunków komunikacji i innowacyjnych działań marketingowych.
· Współtworzenie projektów, które zdobywają branżowe nagrody i budują buzz wokół marki – odważne, kreatywne działania, które wyróżniają naszych klientów na rynku i przyciągają uwagę konsumentów.
Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces:
· Masz 2–5 lat doświadczenia w strategii komunikacji, brand strategy lub marketingu digital (po stronie agencji lub klienta).
· Znasz dobrze ekosystemy digital – social media, e-commerce, retail media i inne kanały digital – i wiesz, jak marki mogą w nich skutecznie działać.
· Masz doświadczenie w pracy przy 360° kampaniach komunikacyjnych i potrafisz spojrzeć szeroko – zarówno z perspektywy budowania marki, jak i poprawy wyników biznesowych.
· Posiadasz umiejętności komunikacyjne – potrafisz pisać briefy, tworzyć prezentacje i budować narracje strategiczne.
· Umiesz zamieniać dane i analizy w trafne insighty i storytelling, który inspiruje klientów i zespoły kreatywne.
· Lubisz pracować z frameworkami i narzędziami, które pomagają uporządkować złożone wyzwania.
· Czujesz się pewnie w prezentowaniu pomysłów podczas spotkań i dyskusji z klientami.
· Jesteś ciekawy/a świata, otwarty/a na naukę i gotowy/a wnosić własną perspektywę, nie bojąc się zadawać trudnych pytań i kwestionować status quo.
· Dobrze czujesz się w pracy zespołowej – współpracujesz, słuchasz, wnosisz własne pomysły.
· Swobodnie komunikujesz się po angielsku (mówienie i pisanie – min. B2+), także w kontekście spotkań z klientami.
· Posiadasz bardzo dobrą znajomość języka polskiego (min. C1).
Kluczowe wyzwania na tym stanowisku:
· Umiejętność zrozumienia potrzeb klienta i wydobywania esencji z briefu klienta – także wtedy, gdy jest on lakoniczny – poprzez zadawanie właściwych pytań i czytanie „między wierszami”.
· Przekładanie wyzwań strategicznych marki na konkretne i wiarygodne kierunki komunikacji, które staną się fundamentem pracy działu kreacji.
· Budowanie narracji strategicznych, które angażują zarówno klientów, jak i zespoły kreatywne – klarownie, inspirująco i przekonująco, nawet przy złożonych wyzwaniach.
· Umiejętność łączenia perspektywy konsumenta z realiami biznesowymi klienta, tak aby strategie były jednocześnie inspirujące i skuteczne.
· Wszechstronność – zdolność do szybkiego zrozumienia różnych kategorii i perspektyw konsumenckich (zarówno B2C, jak i B2B).
· Radzenie sobie z pracą pod presją czasu i równoległych projektów, przy zachowaniu jakości i klarowności strategii.
Dlaczego to ciekawa rola?
Różnorodność klientów i projektów – praca nad strategicznymi wyzwaniami w wielu branżach pozwala rozwijać się wszechstronnie i unikać zamknięcia w jednej kategorii.
Duża samodzielność i przestrzeń do inicjatywy, co znacząco przyspiesza rozwój kompetencji strategicznych.
Możliwość poznania specyfiki pracy zarówno z klientami lokalnymi, jak i globalnymi, w tym najbardziej rozpoznawalnymi markami na świecie.
Możliwość rozwoju nie tylko warsztatu strategicznego, ale także stopniowego wejścia w rolę doradcy biznesowego dla klientów.
Benefity:
· Możliwość pracy hybrydowej – 2 dni w tygodniu z biura w Warszawie lub Poznaniu
· Workation do 60 dni w roku kalendarzowym na terenie UE
· Prywatna opieka medyczna
· Dostęp do karty Multisport (częściowo opłacanej przez pracownika)
· Program poleceń pracowniczych
· Dostęp do platformy wellbeingowej
· Dostęp do platformy do nauki języków obcych
· 1 dodatkowy dzień urlopu na wolontariat
· Możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
· Brak dress code’u
Nasz proces rekrutacji:
1. Rozmowa telefoniczna z rekruterem
2. Wywiad online za pośrednictwem MS Teams
3. Zadanie rekrutacyjne
4. Drugie spotkanie online z prezentacją zadania
Zgodnie z art. 24(6) ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że Pathfinder23 sp. z o.o. wdrożył Wewnętrzną Procedurę Zgłaszania Naruszeń Prawa i Monitorowania.
Strategy Consultant
Strategy Consultant
pl. Władysława Andersa 5, Poznań
Assembly Digital Commerce