Oferty
Specjalista/specjalistka ds. administracji
HR

Specjalista/specjalistka ds. administracji

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski

Excel

dobra organizacja pracy

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

 Jesteś osobą, która lubi ludzi, z uśmiechem podejmuje nowe wyzwania i dba o porządek w dokumentach? Lubisz tematy związane z prawem pracy? Jeśli tak, to idealnie trafiłeś/trafiłaś! Być może to właśnie Ciebie szukamy, aby wzmocnić nasz kilkuosobowy zespół administracji!

 

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej
  • Znajomość pakietu MS Office (w tym średniozaawansowany Excel) oraz urządzeń biurowych
  • Bardzo dobra organizacja pracy, zarządzanie czasem i dbałość o szczegóły
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i asertywność
  • Działanie zgodne z wartościami firmy, czyli pełne pasji, szczere, efektywne, przynoszące dobre rezultaty i na którym można polegać
  • Pozytywne nastawienie (które udziela się innym :))
  • Wysoka kultura osobista
  • Zdolności analityczne, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie we wspólne osiąganie celów
  • Czynne prawo jazdy kat. B


Mile widziane

  • Znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych
  • Dobra znajomość prawa pracy i gotowość do poszerzania wiedzy w tym zakresie
  • Chęć zdobycia doświadczenia w obszarze rekrutacji, m.in. nauczysz się umawiać oraz koordynować rozmowy rekrutacyjne, pozyskiwać kandydatów metodą direct search, budować i zarządzać bazą kandydatów
  • Komunikatywny angielski – B2 lub wyższy
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku


Twoje zadania:

  • Obsługa administracyjna biura (obsługa i rejestracja korespondencji)
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i stosunkiem pracy
  • Administrowanie benefitami pracowniczymi
  • Ewidencjonowanie czasu pracy i urlopów
  • Organizacja podróży służbowych oraz rozliczenie diet
  • Zamawianie materiałów/ artykułów spożywczych
  • Przygotowywanie raportów i zestawień firmowych
  • Przygotowywanie dokumentów dla księgowości (współpraca z biurem księgowym)
  • Organizacja eventów firmowych
  • Obsługa sal konferencyjnych

Sprawdź podobne oferty pracy

Koordynator ds. administracji

Nowa
Perino Sp. z o.o.
Wielgolas Brzeziński
administracja
Microsoft Office
Budowanie zespołu
Nowa

Asystent/ka działu Define

Nowa
Colliers
Warszawa
język angielski
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Nowa

Mobilny/a Asystent/ka Biurowa do Obsługi Oddziałów (status studenta)

Nowa
mProject sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
obsługa klienta
administracja
Nowa

Operational/Office Manager

Nowa
Foap
Warszawa
Finance
English
praca biurowa
Nowa

Office Manager - Asystent/ka ds. Księgowości

Nowa
Landotech Mobile Sp. z o.o.
Kraków
Microsoft Office Excel
księgowość
ERP
Nowa