Key Account Manager
Nowa
Obsługa klienta

Key Account Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Base.com

Base.com

Jesteśmy globalnym systemem all-in-one do zarządzania e-commerce. Ułatwiamy życie sprzedawcom na całym świecie – pomagamy im rosnąć, automatyzować procesy i działać sprawniej na różnych platformach. Dzięki pasji, innowacyjności i nowoczesnej technologii zmieniamy zasady gry w e-commerce.

Wymagane umiejętności

angielski B2

account manager

obsługa klienta

Mile widziane

SaaS

e-commerce

Opis stanowiska

Dołącz do Base. – globalnego lidera, który rewolucjonizuje e-commerce!

Jesteśmy technologiczną siłą napędową dla sprzedawców na całym świecie, dostarczając innowacyjny system all-in-one. Naszą misją jest upraszczanie życia przedsiębiorców online, pomagając im automatyzować procesy, dynamicznie skalować działalność i efektywnie zarządzać sprzedażą na wielu platformach. Wszystko to dzięki naszej pasji do innowacji i wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Działamy globalnie, współpracując z tysiącami marketplace’ów oraz liderami branży, takimi jak Amazon, eBay, Shopify, DHL czy FedEx, a nasz międzynarodowy zespół ekspertów pracuje w Polsce, Europie, obu Amerykach i Azji.

Jesteśmy dumni z naszego spektakularnego wzrostu – w ciągu ostatnich trzech lat urośliśmy aż 15-krotnie! To wynik przemyślanych strategii, ale przede wszystkim zaangażowania naszego niezwykłego zespołu, który jest sercem Base. Nie zamierzamy jednak na tym poprzestać; mamy ambitne plany i nie zwalniamy tempa.

Właśnie dlatego szukamy Ciebie na stanowisko


Key Account Manager

Jeśli pasjonuje Cię e-commerce, chcesz mieć realny wpływ na globalny rynek i stać się częścią tej ekscytującej podróży, to idealne miejsce dla Ciebie. Dołączając do nas, zyskasz możliwość pracy w dynamicznym środowisku, gdzie Twoje pomysły będą miały znaczenie, a Twoja praca bezpośrednio przyczyni się do sukcesu tysięcy sprzedawców. Będziesz częścią międzynarodowego zespołu, pracując nad rozwiązaniami o światowym zasięgu i rozwijając się w kulturze, która stawia na współpracę i wspieranie talentów.

Brzmi ciekawie? Jeśli czujesz, że to wyzwanie dla Ciebie i chcesz razem z nami kontynuować podbój rynku e-commerce, aplikuj już dziś! Czekamy właśnie na Ciebie.


Zakres obowiązków

  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Enterprise

  • Zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta Enterprise, w tym rozwiązywanie problemów i udzielanie wsparcia technicznego dot. naszego produktu

  • Opieka nad własnym portfelem Klientów

  • Łatwość w posługiwaniu się rożnymi systemami i narzędziami e-commerce


Oczekiwania

  • Bardzo dobra znajomość produktu Base.

  • Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z obsługą Klienta lub Customer success (min. 2 lata)

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność

  • Zorientowanie na Klienta i gotowość do działania na rzecz jego satysfakcji

  • Doświadczenie w branży e-commerce i/lub SaaS będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość języka angielskiego


A tego możesz oczekiwać dołączając do nas

  • Realny Wpływ: Możliwość aktywnego kształtowania globalnego rynku e-commerce i wdrażania rozwiązań, które robią różnicę.

  • Globalny Zespół: Inspirującą współpracę z pełnymi pasji profesjonalistami z różnych kultur i zakątków świata.

  • Dynamiczny Rozwój: Szansę na rozwój zawodowy i osobisty w firmie, która przeżywa fazę dynamicznego wzrostu – rośnij razem z nami!

  • Bogaty Pakiet Benefitów: Szeroki wachlarz dodatków wspierających Twoje zdrowie, pasje i rozwój, w tym: 

    • Karta sportowa

    • Prywatna opieka medyczna

    • Dostęp do platformy dbającej o dobrostan i zdrowie psychiczne (Mindgram)

    • Budżet wiedzowy (na szkolenia, kursy, konferencje)

    • Indywidualne lekcje języka angielskiego


Chcesz się dowiedzieć więcej o Base? Zajrzyj TUTAJ

Czujesz, że to Ciebie szukamy? Aplikuj i twórz z nami przyszłość e-commerce!