Business Support Coordinator
Nowa
Praca biurowa

Business Support Coordinator

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

administracja

Mile widziane

zarządzanie projektami

księgowość

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Bean&Buddies to marka pysznej, świeżo palonej kawy. Działamy na rynku od ponad 11 lat i obsługujemy ponad 4000 klientów z sektora B2B: biura, instytucje, kawiarnie i restauracje. Nasza firma powstała w Polsce, ale część pomysłów i receptur ma swoje korzenie w Szwecji, skąd pochodzi większość wspólników. Poza Polską Bean&Buddies obsługuje klientów w kilku krajach Europejskich, m.in. w Szwecji, Hiszpanii, Niemczech i Francji. ☕☕☕


Więcej o nas:  www.beanbuddies.eu


Szukamy osób, które pomogą nam szerzyć kulturę picia pysznej kawy w firmach!

Obecnie poszukujemy Kogoś, kto będzie wsparciem operacyjnym i organizacyjnym dla lidera firmy, a jednocześnie zapewni sprawną koordynację procesów administracyjnych, organizacyjnych i komunikacyjnych, utrzymując przejrzystość i porządek pracy.


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:


  • Koordynację działań administracyjnych, w tym zarządzanie obiegiem dokumentów, kosztów i podstawowych raportów

  • Wsparcie w zakresie faktur, płatności, kontaktów z księgowością i dostawcami

  • Dbanie o organizację pracy biura - zamówienia, umowy, kalendarze, przygotowanie dokumentów i kontakt z serwisami

  • Pomoc w prowadzeniu mniejszych projektów wewnętrznych – planowanie, organizacja, komunikacja, wsparcie dokumentacyjne

  • Bieżące wsparcie CEO i zespołu w zadaniach ad hoc (różnorodność gwarantowana!)

  • Wsparcie przy podstawowej komunikacji z klientami i partnerami

  • Troska o jakość komunikacji i uważność na kontekst – jesteśmy zespołem, nie procedurą 


To właśnie na Ciebie czekamy, jeżeli:


  • Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Potrafisz komunikować się w języku angielskim 

  • Masz inicjatywę i działasz, zamiast czekać na instrukcję

  • Szybko łapiesz kontekst i potrafisz łączyć wątki

  • Umiesz porządkować chaos i ustalać priorytety

  • Działasz/działałeś (-łaś) w różnych tematach – i lubisz to

  • Jakość, odpowiedzialność i zaangażowanie to Twój standard

  • Potrafisz wyciągać wnioski i proponować konkretne rozwiązania

  • Współpraca z Tobą daje innym spokój i poczucie, że „temat jest ogarnięty”


Oferujemy:


  • Pracę z produktem premium, wobec którego klienci są bardzo lojalni

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

  • Pracę w przyjemnym biurze zlokalizowanym na tętniącej życiem Pradze Północ

  • Dużą autonomię oraz możliwość realnego wpływania na rozwój firmy

  • Pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku :)

  • Szkolenia z zakresu know-how kawowego i sprzedażowego

  • Materiały edukacyjne oraz firmową biblioteczkę

  • Specjalne ceny na pyszną kawę dla członków zespołu

  • Pyszną kawę w biurze - na profesjonalnym i dobrym sprzęcie😊


Brzmi dobrze? Dołącz do nas i wspólnie zmieniajmy świat pyszną kawą - prześlij nam swoje aktualne CV, a w wiadomości napisz:


  • Czy lubisz kawę, a jeśli tak - jaką i w jaki sposób najczęściej ją pijesz?

  • Jak zatytułował(a)byś mail z ofertą na kawę do klienta biznesowego?

  • Opisz trudną sytuację/projekt w pracy, który udało Ci się ogarnąć i dlaczego według Ciebie to było ważne?


Dziękujemy za Twoją aplikację!


Szukamy osoby, która lubi różnorodność zadań i ceni sobie pracę, w której każdego dnia może łączyć tematy organizacyjne, administracyjne i kontakt z ludźmi.


Skontaktujemy się z kandydatami, których doświadczenie i umiejętności najlepiej wpisują się w nasze potrzeby.