Customer & Technical Service Specialist
x, Gniezno +7 Lokalizacji
Big Dutchman
Jesteśmy światowym liderem w kompleksowych systemach wyposażenia kurników i chlewni. Nasze rozwiązania funkcjonują w ponad 100 krajach na pięciu kontynentach, wyróżniając się innowacyjnością, wysoką jakością i specjalistyczną wiedzą.
Jeśli łączysz techniczne kompetencje z empatią i lubisz być wsparciem dla Klienta — to może być miejsce właśnie dla Ciebie! Szukamy osoby, która nie tylko rozwiązuje problemy, ale też buduje zaufanie i wnosi do zespołu energię, pomysłowość i gotowość do działania.
Za co będziesz odpowiadać:
Obsługa zgłoszeń awarii i problemów technicznych (sterowniki, centrale alarmowe).
Współpraca z działem wsparcia technicznego oraz hotline centrali w Niemczech.
Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu sterowników dla techników, partnerów i użytkowników.
Realizacja zadań hotline i wsparcia technicznego na terenie Polski.
Opieka nad Klientami w zakresie produktów opartych o sieci lokalne (BFN Fusion, Silo Check, monitoring).
Zastępowanie kolegi z zespołu w obszarze produktów sieciowych.
Obsługa zadań delegowanych przez kierownika działu (awarie, reklamacje – również mechaniczne).
Idealnie, jeśli:
Masz dobrą organizację pracy i potrafisz ustalać priorytety.
Jesteś komunikatywna/-y i potrafisz budować relacje z Klientami.
Masz techniczne zacięcie — doświadczenie w serwisie lub reklamacjach będzie dużym atutem.
Znasz środowisko Windows (7, 10, 11) i swobodnie się w nim poruszasz.
Orientujesz się w działaniu sieci komputerowych — nie musisz być adminem, ale podstawy są ważne.
Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
Jesteś samodzielna/-y, dokładna/-y i gotowa/-y do działania.
Co oferujemy:
Zatrudnienie na umowę o pracę
Praca stacjonarna w biurze w Tarnowie Podgórnym
Prywatna opieka medyczna
Grupowe ubezpieczenie na życie
Karta Multisport
Lekcje języka angielskiego
📞 Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Rozmowa telefoniczna (ok. 30 min) Opowiemy Ci więcej o roli i firmie, chętine poznamy Twoje oczekiwania względem nowego miejsca pracy.
Spotkanie z liderem zespołu Online lub stacjonarnie – zależnie od Twoich możliwości.
Spotkanie z Dyrektorem OperacyjnymOstatni etap, który pozwoli nam podjąć decyzję.
⏱ Cały proces nie potrwa dłużej niż 2 tygodnie od pierwszego kontaktu.
Jeśli czujesz, że to ogłoszenie mówi do Ciebie — aplikuj
Customer & Technical Service Specialist
Customer & Technical Service Specialist
x, Gniezno
Big Dutchman