Kompleksowe zarządzanie dokumentacją pojazdów: rejestracja, nadzór nad przeglądami technicznymi, ubezpieczeniami oraz bieżąca aktualizacja dokumentów pojazdów.
Monitorowanie kluczowych terminów: przeglądów technicznych, ubezpieczeń i innych istotnych dat związanych z obsługą floty.
Przygotowywanie raportów i analiz: bieżąca kontrola kosztów eksploatacji, analiza efektywności wykorzystania pojazdów oraz przygotowywanie zestawień na potrzeby firmy.
Wsparcie w bieżących sprawach operacyjnych, w tym współpraca z urzędami i instytucjami: organizacja wymiany tablic rejestracyjnych, aktualizacji dowodów rejestracyjnych oraz załatwianie formalności związanych z przerejestrowaniem pojazdów.
Poszukiwane kompetencje
Doświadczenie w administracji floty lub na podobnym stanowisku będzie atutem.
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami.
Znajomość programów MS Office (Excel).
Skrupulatność i dbałość o szczegóły.
Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z różnymi działami i dostawcami.
Oferujemy
Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę.
Pracę stacjonarną w Jelonku, w godzinach 8 - 16.
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie.
Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha i inne.