Customer Success Manager
Olszańska 7, Kraków
CallPage
W świecie e-marketingu jesteśmy jednym z niekwestionowanych liderów - CallPage, z ponad 10-letnim doświadczeniem, pomaga firmom na całym świecie w efektywnym generowaniu połączeń ze stron internetowych. Jako integralna część globalnego startupu SaaS Labs, współpracujemy z między innymi takimi markami jak JustCall i Helpwise.
Na ten moment jako CallPage mamy ponad 1000 klientów z 55 krajów. Pragniemy wesprzeć jeszcze więcej firm i bardziej dynamicznie się rozwijać, dlatego poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Manager, która zrealizuje długoterminową strategię obsługi i rozwoju klientów CallPage.
Jeśli brzmi to dla Ciebie jak wyzwanie, którego chcesz się podjąć - aplikuj do CallPage 🚀
Co będziesz robić:
wsparcie podczas wdrożenia CallPage w firmie klienta - onboarding,
opieka nad własnym portfolio klientów polskich oraz zagranicznych,
budowanie długotrwałych relacji i zaangażowania klientów poprzez ścisłą współpracę,
wypracowanie planów wzrostu z klientami,
negocjacje umów i warunków współpracy z klientami,
aktywna dosprzedaż nowych produktów i usług CallPage - upselling,
przeprowadzanie rozmów doradczych, technicznych z klientami,
zbieranie i dokumentacja feedbacku od klientów,
współpraca z innymi działami w celu świadczenia najwyższej jakości obsługi klienta.
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
masz minimum 1-letnie doświadczenie praktyczne pracy na stanowisku Customer Success, obsługi klienta lub w sprzedaży,
płynnie posługujesz się j. angielskim w mowie i piśmie (poziom min. B2),
masz nastawienie na efektywne i konsekwentne osiąganie celów - determinacja biznesowa,
umiesz nawiązać kontakt (telefonicznie, mailowo, w mediach społecznościowych),
posiadasz doświadczenie pracy w systemach CRM (korzystamy z HubSpot),
jesteś osobą zorganizowaną (umiesz prowadzić kalendarz i trzymać się harmonogramu),
komunikujesz się w sposób empatyczny, efektywnie słuchasz i nastawiasz się na szukanie rozwiązań,
umiesz pracować w zespole i masz pozytywne nastawienie.
Dlaczego warto:
praca w międzynarodowym zespole,
atrakcyjny system prowizyjny,
możliwość rozwoju w ramach grupy SaaS Labs,
realny wpływ na firmę poprzez wdrażanie własnych pomysłów,
forma zatrudnienia: UoP lub B2B,
hybrydowy tryb pracy,
dofinansowanie lekcji języka obcego,
możliwości rozwoju: szkolenia wewnętrzne, dostęp do książek i kursów online,
spotkania integracyjne (online i offline),
sprzęt dobrany do Twoich potrzeb,
pakiet benefitów.
Customer Success Manager
Customer Success Manager
Olszańska 7, Kraków
CallPage