Customer Success Manager

Obsługa klienta

Customer Success Manager

Obsługa klienta

Olszańska 7, Kraków

CallPage

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

komunikatywność
organizacja pracy
sprzedaż B2B
odpowiedzialność
account manager
CRM

Mile widziane

negocjacje
samodzielność
priorytetyzacja

Opis stanowiska

W świecie e-marketingu jesteśmy jednym z niekwestionowanych liderów - CallPage, z ponad 10-letnim doświadczeniem, pomaga firmom na całym świecie w efektywnym generowaniu połączeń ze stron internetowych. Jako integralna część globalnego startupu SaaS Labs, współpracujemy z między innymi takimi markami jak JustCall i Helpwise.


Na ten moment jako CallPage mamy ponad 1000 klientów z 55 krajów. Pragniemy wesprzeć jeszcze więcej firm i bardziej dynamicznie się rozwijać, dlatego poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Manager, która zrealizuje długoterminową strategię obsługi i rozwoju klientów CallPage.


Jeśli brzmi to dla Ciebie jak wyzwanie, którego chcesz się podjąć - aplikuj do CallPage 🚀


Co będziesz robić:


  • wsparcie podczas wdrożenia CallPage w firmie klienta - onboarding,

  • opieka nad własnym portfolio klientów polskich oraz zagranicznych,

  • budowanie długotrwałych relacji i zaangażowania klientów poprzez ścisłą współpracę,

  • wypracowanie planów wzrostu z klientami,

  • negocjacje umów i warunków współpracy z klientami,

  • aktywna dosprzedaż nowych produktów i usług CallPage - upselling,

  • przeprowadzanie rozmów doradczych, technicznych z klientami,

  • zbieranie i dokumentacja feedbacku od klientów,

  • współpraca z innymi działami w celu świadczenia najwyższej jakości obsługi klienta.


Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:


  • masz minimum 1-letnie doświadczenie praktyczne pracy na stanowisku Customer Success, obsługi klienta lub w sprzedaży,

  • płynnie posługujesz się j. angielskim w mowie i piśmie (poziom min. B2),

  • masz nastawienie na efektywne i konsekwentne osiąganie celów - determinacja biznesowa,

  • umiesz nawiązać kontakt (telefonicznie, mailowo, w mediach społecznościowych),

  • posiadasz doświadczenie pracy w systemach CRM (korzystamy z HubSpot),

  • jesteś osobą zorganizowaną (umiesz prowadzić kalendarz i trzymać się harmonogramu),

  • komunikujesz się w sposób empatyczny, efektywnie słuchasz i nastawiasz się na szukanie rozwiązań,

  • umiesz pracować w zespole i masz pozytywne nastawienie.


Dlaczego warto:


  • praca w międzynarodowym zespole,

  • atrakcyjny system prowizyjny,

  • możliwość rozwoju w ramach grupy SaaS Labs,

  • realny wpływ na firmę poprzez wdrażanie własnych pomysłów,

  • forma zatrudnienia: UoP lub B2B,

  • hybrydowy tryb pracy,

  • dofinansowanie lekcji języka obcego,

  • możliwości rozwoju: szkolenia wewnętrzne, dostęp do książek i kursów online,

  • spotkania integracyjne (online i offline),

  • sprzęt dobrany do Twoich potrzeb,

  • pakiet benefitów.

Oferta dodana: 10.09.2025
Lokalizacja biura

Customer Success Manager

Aplikuj na ofertę pracy

Customer Success Manager

Olszańska 7, Kraków

CallPage

REKLAMA: RocketJobs poleca