Oferty
Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych
Nowa
Sprzedaż

Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office

Microsoft Office Word

język angielski

Mile widziane

Microsoft Power BI

branża nieruchomości

nieruchomowści biurowe

nieruchomości

Opis stanowiska

offer-banner

Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.


Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.


Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.


Opis stanowiska


Twój zakres obowiązków:

  • wspieranie pracy administracyjnej działu, w tym m.in.: przygotowywanie case study, materiałów informacyjnych oraz innych dokumentów, wykorzystywanych w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
  • przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint (sprzedażowych, rynkowych, w tym ofert współpracy);
  • wsparcie działu w procesach sprzedażowych i posprzedażowych;
  • wyszukiwanie informacji dotyczących rynku powierzchni komercyjnych i wyciąganie wniosków na ich podstawie;
  • wsparcie w koordynacji projektów międzydziałowych (przepływ informacji, organizowanie spotkań i przygotowywanie materiałów na spotkania);
  • wsparcie Koordynatora w realizacji projektów działowych;
  • bieżąca praca na systemie CRM i dbałość o aktualność danych;
  • archiwizacja i strukturyzowanie dokumentów w folderach / dyskach;
  • organizowanie podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli itp. ze wsparciem travel agenta).



Nasze wymagania:

  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków w branży nieruchomości;
  • doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych będzie dodatkowym atutem;
  • biegła znajomość programu Microsoft Office, w tym szczególnie PowerPoint oraz dobra znajomość programów Word i Excel;
  • znajomość obsługi Power BI będzie dodatkowym atutem;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie);
  • chęć pogłębiania wiedzy o rynku powierzchni komercyjnych;
  • dokładność i rzetelność (również w zakresie literówek, poprawnego szyku zdania, przejrzystości wypowiedzi itp.);
  • proaktywność, umiejętność pracy na kilku zadaniach/projektach równocześnie;
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i pozytywne nastawienie.


Znajomość języka angielskiego oraz programów z pakietu Ms Office będzie sprawdzana podczas rekrutacji.

 

To oferujemy:

  • pracę w trybie hybrydowym: możliwość pracy zdalnej oraz w biurze (przez pierwsze 6 -12 miesięcy zatrudnienia praca głównie w biurze);
  • opiekę medyczną z pełnym dostępem do rehabilitacji, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport);
  • dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity;
  • pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 i 2019 przyznawanym przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024;
  • program szkoleń wewnętrznych dostosowany do realnych potrzeb;
  • pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji;
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole z poczuciem humoru.



Dodatkowe informacje

Jak wygląda nasz proces rekrutacji? Należymy do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji


Jak się pracuje w Colliers?

Wejdź do naszego biura 😊

Sprawdź podobne oferty pracy

New Business Developer

Nowa
Axence Sp. z o.o. Sp. j.
Kraków
Cyberbezpieczeństwo
branża IT
prospecting
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu B2B

Nowa
6 500 - 8 500 pln
3e Software House
Warszawa
obsługa klienta
język angielski
sprzedaż
Nowa

Junior Lead Generation Specialist

Nowa
4 000 - 6 000 pln
Digispot - agencja CRO
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
szybka nauka
nawiązywanie relacji
Nowa

Business Development Manager

Nowa
9 000 - 12 000 pln
Biuro Paczka Sp. z o.o.
Kraków
account manager
B2B
CRM
Nowa

Customer Success Specialist.

Nowa
4 500 - 5 000 pln
Bulldogjob
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
B2B
customer service
Nowa