Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:
Kompleksowa organizacja imprez, poczęstunków, eventów firmowych, szkoleń lub konferencji;
Organizowanie kampanii informacyjnych wewnętrznych (np. wydruk i udostępnianie plakatów);
Stanowienie pierwszego punktu kontaktu dla pracowników oraz przedstawicieli firm zewnętrznych;
Uzgadnianie warunków współpracy z dostawcami w oparciu o dostępny budżet;
Wsparcie organizacyjne obszaru BHP, poprzez między innymi koordynowanie ewakuacji;
Dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa wynikających z procedur obowiązujących w firmie;
Wsparcie organizacyjne procesu onboardingu i offboardingu pracowników;
Wsparcie organizacyjne podróży służbowych (uzgodnienia z dostawcami, procesy wizowe itp.);
Współpraca z działem finansowym, kadrowym i innymi komórkami organizacyjnymi w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i faktur;
Przetwarzanie dokumentów i faktur w sposób dokładny i terminowy oraz zapewnienie zgodności z odpowiednimi standardami i procesami w firmie;
Koordynowanie innych zadań niezbędnych do właściwego funkcjonowania biura.
Nasze wymagania:
Minimum 1 rok doświadczenia w dziale administracji z podobnym zakresem zadań;
Doświadczenie w pracy na dokumentach – dokładność, staranność w ich przygotowywaniu, przetwarzaniu;
Doświadczenie w organizowaniu eventów, wydarzeń firmowych;
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole;
Doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi;
Bardzo dobra umiejętności organizacji pracy własnej i umiejętność określania priorytetów;
Otwartość i gotowość do nowych wyzwań;
Proaktywna postawa.
Oferujemy:
Współpracę w wymiarze ½ etatu na okres ok. 6 miesięcy z możliwością przedłużenia (umowa zlecenie);
Pracę w zgranym, otwartym na współpracę zespole;
Różnorodność zdań.
Dodatkowe informacje
Rekomendowane oferty