Office Administration | Wrocław
Praca biurowa

Office Administration | Wrocław

Wrocław
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

administracja

organizacja eventów

Opis stanowiska

offer-banner

Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.


Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.

Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.


Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:

  • Kompleksowa organizacja imprez, poczęstunków, eventów firmowych, szkoleń lub konferencji;

  • Organizowanie kampanii informacyjnych wewnętrznych (np. wydruk i udostępnianie plakatów);

  • Stanowienie pierwszego punktu kontaktu dla pracowników oraz przedstawicieli firm zewnętrznych;

  • Uzgadnianie warunków współpracy z dostawcami w oparciu o dostępny budżet;

  • Wsparcie organizacyjne obszaru BHP, poprzez między innymi koordynowanie ewakuacji;

  • Dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa wynikających z procedur obowiązujących w firmie;

  • Wsparcie organizacyjne procesu onboardingu i offboardingu pracowników;

  • Wsparcie organizacyjne podróży służbowych (uzgodnienia z dostawcami, procesy wizowe itp.);

  • Współpraca z działem finansowym, kadrowym i innymi komórkami organizacyjnymi w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i faktur;

  • Przetwarzanie dokumentów i faktur w sposób dokładny i terminowy oraz zapewnienie zgodności z odpowiednimi standardami i procesami w firmie;

  • Koordynowanie innych zadań niezbędnych do właściwego funkcjonowania biura. 


Nasze wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w dziale administracji z podobnym zakresem zadań;

  • Doświadczenie w pracy na dokumentach – dokładność, staranność w ich przygotowywaniu, przetwarzaniu;

  • Doświadczenie w organizowaniu eventów, wydarzeń firmowych;

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole;

  • Doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi;

  • Bardzo dobra umiejętności organizacji pracy własnej i umiejętność określania priorytetów;

  • Otwartość i gotowość do nowych wyzwań;

  • Proaktywna postawa. 


Oferujemy:

  • Współpracę w wymiarze ½ etatu na okres ok. 6 miesięcy z możliwością przedłużenia (umowa zlecenie);

  • Pracę w zgranym, otwartym na współpracę zespole;

  • Różnorodność zdań.


Dodatkowe informacje

Wejdź do naszego biura | Colliers

Wirtualny spacer po biurze | Colliers