Oferty
Marketplace Onboarding Specialist
Support

Marketplace Onboarding Specialist

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

xml

API

Microsoft Office

FTP

Opis stanowiska

Opis stanowiska:


Poszukujemy doświadczonego i zorientowanego na sukces Marketplace Onboarding Specialist, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie i wsparcie techniczne partnerów handlowych platofrmy marketplace w Polsce. Osoba ta będzie kluczowa w procesie tworzenia i optymalizacji nowej platformy e-commerce w Polsce, pracując zarówno samodzielnie, jak i w ścisłej współpracy z zespołami w Czechach i na Słowacji. W przyszłości będzie poszerzany Polski zespół o kolejne dwie osoby i kandydat z aktualnej rekrutacji będzie Team Leaderem tego zespołu.


Nasz klient, gdzie będzie zatrudnienie bezpośrednie, to dynamicznie rozwijająca się firma farmaceutyczna działająca w sześciu krajach, która nieustannie rozszerza swoją ofertę e-commerce. Obecnie jest wdrożony model sprzedaży marketplace w Czechach i Słowacji oraz wkrótce w Polsce.


Obowiązki:

  • Wdrażanie i koordynowanie integracji nowych partnerów handlowych na platformie marketplace.
  • Zarządzanie technicznymi aspektami połączeń, w tym integracjami przez API, feedy XML, manualne wprowadzanie danych oraz narzędzia integracyjne (np. BaseLinker).
  • Wsparcie partnerów handlowych w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z ich integracją na platformie.
  • Ścisła współpraca z zespołami IT, m.in. z Czech i Słowacji oraz z lokalnym zespołem w Polsce, w celu zapewnienia płynnego uruchomienia i rozwijania platformy.
  • Monitorowanie i optymalizacja procesów wdrożeniowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Udział w strategicznych spotkaniach biznesowych, współpraca z partnerami w zakresie wdrożenia i utrzymania wysokiej jakości usług.
  • Praca w międzynarodowym środowisku z codziennym użyciem języka angielskiego.

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na platformach marketplace lub e-commerce.
  • Umiejętność czytania i interpretowania danych API, znajomość narzędzi do wizualizacji danych oraz doświadczenie z FTP.
  • Doświadczenie w pracy z systemami integracyjnymi, takimi jak BaseLinker, oraz z różnymi formami połączeń danych (API, XML, manualne).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie Excel i Word)
  • Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
  • Umiejętność identyfikowania i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeniowymi będzie dodatkowym atutem.
  • Dużym atutem będzie doświadczenie z platformą MIRAKL

 

Oferujemy:

  • Bezpośrednie zatrudnienie na Umowę o Pracę u Naszego klienta
  • Możliwość udziału w tworzeniu i rozwijaniu innowacyjnej platformy marketplace od podstaw.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu.
  • Możliwość rozwoju kariery i objęcia roli lidera zespołu w miarę rozwoju działu.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie)
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej (do ustalenia z przełożonym)


Sprawdź podobne oferty pracy

Ambasador marki

Nowa
5 200 - 8 000 pln
4Drivers&Delivery
Warszawa
język angielski
język polski
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

Nowa
Asseco Data Systems
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
PostgreSQL
BPMN
Nowa

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
CRM
English
multitasking
Nowa

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Kraków
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
język polski
Nowa

Key Account Manager Czech Republic

Nowa
8 500 - 9 500 pln
SmartLunch
Bielsko-Biała
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
język angielski
język czeski
Nowa