Naszym klientem jest międzynarodowa firma działającą w branży zaopatrzenia produkcji, magazynów, biur i warsztatów za pośrednictwem sprzedaży katalogowej.
-
Praca hybrydowa dla osób z Wrocławia, Legnicy. Teren działania: dolnośląskie, opolskie, część śląskiego
-
Praca hybrydowa dla osób z Poznania. Teren działania: wielkopolskie i część lubuskiego i zach.pomorskiego
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż wyposażenia magazynów, warsztatów, zakładów produkcyjnych i biur (regały magazynowe, meble biurowe, artykuły utrzymania ruchu, BHP, narzędzia)
- Aktywne poszukiwanie nowych Klientów (woj. dolnośląskie, opolskie i część śląskiego)
- Kontakt i opieka nad powierzonymi Klientami
- Budowa długofalowych relacji biznesowych z Klientami
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- Bieżące raportowanie
- Praca hybrydowa
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie w sprzedaży w branżach technicznych z dużymi globalnymi firmami (zakłady produkcyjne, centra logistyczne) - min rok
- Doświadczenie w kontaktach z działami zakupów, utrzymania ruchu, jakości, produkcji, magazynu, BHP
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Determinacja w działaniu, zapał do pracy, odporność na stres i orientacja na wynik
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami
- Dobra znajomość języka angielskiego mile widziana
- Umiejętności analityczne
Oferta
- Umowa o pracę
- Praca hybrydowa (1 dzień home office, 4 dni w terenie)
- Wynagrodzenie 8 000,00zł - 10 200,00 zł miesięcznie (brutto) (podstawa 7500 - 8500 zł brutto + premia 20% wynagrodzenia)
- Premia roczna
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- telefon do użytku prywatnego
- samochód do użytku prywatnego