Przygotowywanie propozycji strategii oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych do aptek uczestniczących w sieci franczyzowej, w tym aktywne poszukiwanie kandydatów, wstępna selekcja aplikacji, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz organizowanie spotkań rekrutacyjnych w aptekach;
Wsparcie właścicieli i kierowników aptek w zapewnieniu prawidłowego i efektywnego funkcjonowania procesów personalnych, również w przeprowadzaniu rozmów stacjonarnych z kandydatami
Identyfikowanie i pomaganie w rozwiązaniu konfliktów, wyjaśnianie i odpowiadanie na zapytania pracowników aptek dotyczące polityk personalnych, regulaminów oraz obowiązujących procedur HR;
Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników (onboarding) w aptekach,
Prowadzenie indywidualnych spraw pracowniczych, dbając o przestrzeganie prawa pracy oraz wewnętrznych procedur w sieci franczyzowej;
Współpraca w zakresie tworzenia i realizacji budżetu HR
Przygotowywanie raportów na potrzeby działu
Nasze wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w strukturze rozproszonej
Rozwinięte umiejętności w zakresie aktywnego poszukiwania kandydatów oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych;
Gotowość do częstych podróży służbowych (80% czasu pracy) – obszar pracy obejmuje województwa Wielkopolskie, Lubuskie, Łódzkie, Opolskie
Bardzo dobre umiejętności budowania relacji i współpracy z biznesem,
Znajomość przepisów prawa pracy;
Samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, z naciskiem na efektywną organizację pracy;
Umiejętności analityczne oraz umiejętność prowadzenia prezentacji przed grupą osób;
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
Znajomość MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
Odporność na stres
Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny.
To oferujemy:
Stabilną pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Benefity:
Dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
Pakiety medyczne grupy LUX MED,
Dogodne oferty ubezpieczenia na życie,
Karta MULTISPORT,
Kursy językowe,
Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
Sprawdź podobne oferty pracy
HR Business Partner
Nowa
8 000 - 11 000pln
Synerise
Kraków
Microsoft Office Excel
Labor law
English
Nowa
Specjalista ds. kadr i HR
Nowa
Dr. Schumacher
Lubań
HR
Microsoft Office
kadry
Nowa
Specjalista ds. HR
Nowa
Polaqua
Wólka Kozodawska
HR
prawo pracy
język angielski
Nowa
HR Controlling Specialist - Dział People Analytics