Oferty
HR Business Partner
HR

HR Business Partner

Zielona Góra
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

HR

prawo jazdy kat. B

język angielski

Opis stanowiska

Twoje zadania:

  • Przygotowywanie propozycji strategii oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych do aptek uczestniczących w sieci franczyzowej, w tym aktywne poszukiwanie kandydatów, wstępna selekcja aplikacji, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz organizowanie spotkań rekrutacyjnych w aptekach;
  • Wsparcie właścicieli i kierowników aptek w zapewnieniu prawidłowego i efektywnego funkcjonowania procesów personalnych, również w przeprowadzaniu rozmów stacjonarnych z kandydatami
  • Identyfikowanie i pomaganie w rozwiązaniu konfliktów, wyjaśnianie i odpowiadanie na zapytania pracowników aptek dotyczące polityk personalnych, regulaminów oraz obowiązujących procedur HR;
  • Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników (onboarding) w aptekach,
  • Prowadzenie indywidualnych spraw pracowniczych, dbając o przestrzeganie prawa pracy oraz wewnętrznych procedur w sieci franczyzowej;
  • Współpraca w zakresie tworzenia i realizacji budżetu HR
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby działu

 

Nasze wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w strukturze rozproszonej
  • Rozwinięte umiejętności w zakresie aktywnego poszukiwania kandydatów oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych;
  • Gotowość do częstych podróży służbowych (80% czasu pracy) – obszar pracy obejmuje województwa Wielkopolskie, Lubuskie, Łódzkie, Opolskie
  • Bardzo dobre umiejętności budowania relacji i współpracy z biznesem,
  • Znajomość przepisów prawa pracy;
  • Samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, z naciskiem na efektywną organizację pracy;
  • Umiejętności analityczne oraz umiejętność prowadzenia prezentacji przed grupą osób;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • Znajomość MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
  • Odporność na stres
  • Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny.

 

To oferujemy:

  • Stabilną pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
  • Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)

 

Benefity:

  • Dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • Pakiety medyczne grupy LUX MED,
  • Dogodne oferty ubezpieczenia na życie,
  • Karta MULTISPORT,
  • Kursy językowe,
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)


Sprawdź podobne oferty pracy

HR Business Partner

Nowa
8 000 - 11 000 pln
Synerise
Kraków
Microsoft Office Excel
Labor law
English
Nowa

Specjalista ds. kadr i HR

Nowa
Dr. Schumacher
Lubań
HR
Microsoft Office
kadry
Nowa

Specjalista ds. HR

Nowa
Polaqua
Wólka Kozodawska
HR
prawo pracy
język angielski
Nowa

HR Controlling Specialist - Dział People Analytics

Nowa
T-Mobile Polska S.A.
Warszawa
SQL
Tableau
PowerBI
Nowa

HR & Payroll Specialist

Nowa
HRK S.A.
Wrocław
praca w zespole
payroll
Microsoft Office Excel
Nowa