Customer Service Specialist

5 800 - 6 300 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Customer Service Specialist

Obsługa klienta

Lekarska 1, Kraków

edrone

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
5 800 - 6 300 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

B2B
obsługa klienta
e-commerce

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

Jira

Opis stanowiska

W edrone szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu Customer Care jako Customer Service Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, potrafisz działać szybko i skutecznie, a rozwiązywanie problemów klientów sprawia Ci satysfakcję, ta rola może być dla Ciebie.


Ta rola jest dla Ciebie jeśli:

Lubisz intensywne tempo pracy to z pewnością się dogadamy - kierujemy się wartością jaką jest high-speed. Na co dzień będziesz wspierać naszych klientów i mocno dbać o to by jak najszybciej odpowiedzieć na ich bieżące potrzeby.. To wymagająca rola, która da Ci możliwość osiągania wyników i rozwoju, jeśli tylko odnajdujesz się w wyzwaniach oraz dużej dynamice. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej kulturze pracy - więcej opowiadamy o niej na naszej Stronie Kariery.


Kim jesteśmy?

Edrone to produkt oparty na modelu SaaS, który wspiera tysiące małych i średnich przedsiębiorstw w konkurowaniu z dużymi brandami. Naszą misją jest dostarczanie prostych rozwiązań dla wielkich wyzwań w eCommerce. Rezultaty osiągamy dzięki kulturze feedbacku oraz jasno określonym i transparentnym oczekiwaniom.


Obecnie współpracujemy z blisko 2 tysiącami sklepów internetowych – głównie w Polsce i Brazylii. Naszemu produktowi zaufały marki takie jak Bielenda, Mosquito, czy Lilou.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak pracuje się w edrone - koniecznie sprawdź to tutaj!

Nasze social media: Linkedin & Instagram & Youtube


Brzmi interesująco? Czytaj dalej!


🚀Co oferujemy:

  • Możliwość pracy w zespole skoncentrowanym na budowaniu relacji z klientami i tworzeniu rozwiązań, które realnie wspierają rozwój biznesu.

  • Profesjonalny onboarding, który zapewni Ci płynny i pewny start w nowej roli.

  • Strukturalny system ewaluacji i rozwoju: regularne rozmowy rozwojowe, spotkania 1:1 z liderem, jasno określoną ścieżkę kariery oraz indywidualne podejście do Twojego rozwoju.

  • Dużą samodzielność i realny wpływ na kształtowanie firmy:  działamy w duchu ownership i otwartej kultury feedbacku.

  • Możliwość współpracy z małymi i średnimi firmami eCommerce z Polski, zdobywając cenne doświadczenie w różnorodnych projektach.

  • Pracę w nowoczesnym biurze w Krakowie (ul. Lekarska 1), z opcją pracy hybrydowej po zakończeniu 3-miesięcznego wdrożenia.

  • Wynagrodzenie w wysokości 5800–6300 zł brutto (Umowa o Pracę).

  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego, wsparcie psychologiczne z Hedepy oraz dostęp do prywatnej siłowni w biurze.

  • Kwartalne integracje zespołowe, podczas których świętujemy sukcesy i budujemy relacje także poza pracą 🎉


🚀Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień w pracy:

  • Wsparcie klientów w codziennej obsłudze za pośrednictwem czatu, e-maila i telefonu.

  • Budowanie relacji opartych na zaufaniu i partnerskiej komunikacji.

  • Weryfikowanie i rozwiązywanie zgłoszeń – ustalanie priorytetów i współpraca z zespołami technicznymi.

  • Inspirowanie klientów do korzystania z najlepszych praktyk w eCommerce.

  • Zbieranie i przekazywanie feedbacku dotyczącego produktu oraz potrzeb klientów.

  • Współpracę z zespołami Tech/IT, Product i Customer Success przy projektach i testach nowych funkcjonalności.

  • Tworzenie i utrzymanie bazy wiedzy dla klientów.

🚀Jak wygląda sukcesywne wdrożenie do tej roli?

  • Po 30 dniach: Rozumiesz naszą kulturę organizacyjną, masz przyswojoną wiedzę teoretyczną i znasz nasz produkt.

  • Po 60 dniach: Zarządzasz swoją bazą klientów, rozumiesz wewnętrzne procesy i potrafisz je prowadzić przy wsparciu zespołu.

  • Po 90 dniach: Samodzielnie zarządzasz swoją bazą klientów, realizujesz projekty i konsekwentnie dostarczasz wyniki na poziomie 100%.

🚀Ta rola jest dla Ciebie jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, jego wsparciu przez chat (idealnie jeśli pracowałeś/aś w środowisku eCommerce)

  • Dobrze odnajdujesz się w dynamicznym środowisku i potrafisz zachować spokój oraz skuteczność pod presją czasu.

  • Myślisz analitycznie i potrafisz przekładać dane na konkretne działania.

  • Lubisz wyzwania, działasz proaktywnie i z pozytywną energią.

  • Potrafisz pracować samodzielnie i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania – ownership to dla nas klucz do sukcesu.

  • Chcesz się rozwijać – w obszarze relacji z klientami, technologii i komunikacji.

  • Znasz język angielski na poziomie min. B2 (będziesz go wykorzystywał/a w dokumentacji i komunikacji wewnętrznej).


🚀 Docenimy także jeśli posiadasz:

  • Zainteresowanie technologią, narzędziami webowymi i procesami online.

  • Doświadczenie w pracy z narzędziami typu Jira, Asana, Intercom lub innymi systemami do obsługi zgłoszeń.


🚀 Jak wygląda proces rekrutacyjny:

  1. Krótka rozmowa online z People and Culture Partner - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!

  2. Rozmowa w biurze z Customer Service Team Lead - Łukasz Hardek oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care

  3. Decyzja dotycząca oferty i welcome on board!

Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.


Wymagane umiejętności

B2B
obsługa klienta
e-commerce

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

Jira

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 20.10.2025

O firmie

edrone

Our platform helps thousands of small businesses compete with large brands. Our mission is to provide simple solutions for big challenges in eCommerce. We achieve results by sharing feedback and setting clear and transpa...

Zobacz profil firmy

Customer Service Specialist

5 800 - 6 300 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Customer Service Specialist

Lekarska 1, Kraków

edrone

5 800 - 6 300 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Edrone z siedzibą w Krakowie , ul. Lekarskiej 1 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żąda... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.