Szukasz pracy, w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań?
Lubisz rozmawiać z ludźmi? Korespondencja mailowa nie sprawia Ci trudności?
Cechuje Cię zaraźliwa pogoda ducha i życzliwość? Chcesz pomagać?
Masz doświadczenie w obsłudze Klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie?
Chcesz pracować w jednym z największych sklepów internetowych w Polsce?
Nie boisz się podejmować nowych wyzwań?
Jesteś nastawiony na realizację postawionych celów?
JEŻELI ODPOWIEDŹ NA WSZYSTKIE PYTANIA BRZMI „TAK” ZGŁOŚ SIĘ DO NAS! 😊
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa klientów sklepu internetowego empik.com i salonów stacjonarnych EMPIK w trybie zgłoszeń;
- Budowanie relacji, opartych o partnerską współpracę;
- Dbałość o najwyższy poziom zadowolenia Klientów;
- Budowanie reputacji i pozytywnego wizerunku Spółki;
- I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie Klienta. 😊
Co możesz z nami zyskać?
-
Stabilne zatrudnienie od pierwszego dnia na podstawie umowy o pracę;
- Bogaty program OnBoardingu – wszystkiego Cię nauczymy;
- Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
- Rozwój poprzez uczestnictwo w wewnętrznych szkoleniach oraz możliwość budowania ścieżki zawodowej w strukturach firmy;
- Dostęp do platformy elearningowej z bogatą ofertą kursów, które podniosą Twoje umiejętności;
-
Brak narzuconych skryptów rozmowy – pracujemy z naszymi Klientami na relacjach;
-
Dogodny dla Ciebie grafik pracy – pracujemy w systemie zmianowym (pon-pt 8:00-20:00 oraz w wybrane soboty i niedziele handlowe);
- Biuro w dogodnej lokalizacji zaprojektowane z myślą o Twoim komforcie pracy wraz ze strefą chillout room.
CZEGOŚ BRAKUJE? OTWARTA KOMUNIKACJA TO NASZ PRIORYTET, WIĘC PYTAJ ŚMIAŁO! 😊
Benefity
- Szkolenia firmowe;
- System premiowy;
- Dofinansowanie do karty MultiSport;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Dodatkowe świadczenia socjalne;
- Ubezpieczenie grupowe;
- Zniżki na firmowe produkty Empik;
- Program poleceń pracowniczych;
- Inicjatywy pracownicze (konkursy, projekty).