Oferty
Młodszy/a Specjalista/ka
Nowa
Support

Młodszy/a Specjalista/ka

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Opis stanowiska

Szukasz pracy, w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań?

Lubisz rozmawiać z ludźmi? Korespondencja mailowa nie sprawia Ci trudności?

Cechuje Cię zaraźliwa pogoda ducha i życzliwość? Chcesz pomagać?

Masz doświadczenie w obsłudze Klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie?

Chcesz pracować w jednym z największych sklepów internetowych w Polsce?

Nie boisz się podejmować nowych wyzwań?

Jesteś nastawiony na realizację postawionych celów?

JEŻELI ODPOWIEDŹ NA WSZYSTKIE PYTANIA BRZMI „TAK” ZGŁOŚ SIĘ DO NAS! 😊  


Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa klientów sklepu internetowego empik.com i salonów stacjonarnych EMPIK w trybie zgłoszeń;
  • Budowanie relacji, opartych o partnerską współpracę;
  • Dbałość o najwyższy poziom zadowolenia Klientów;
  • Budowanie reputacji i pozytywnego wizerunku Spółki;
  • I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie Klienta. 😊


Co możesz z nami zyskać?  

  • Stabilne zatrudnienie od pierwszego dnia na podstawie umowy o pracę;
  • Bogaty program OnBoardingu – wszystkiego Cię nauczymy;
  • Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
  • Rozwój poprzez uczestnictwo w wewnętrznych szkoleniach oraz możliwość budowania ścieżki zawodowej w strukturach firmy; 
  • Dostęp do platformy elearningowej z bogatą ofertą kursów, które podniosą Twoje umiejętności; 
  • Brak narzuconych skryptów rozmowy – pracujemy z naszymi Klientami na relacjach; 
  • Dogodny dla Ciebie grafik pracy – pracujemy w systemie zmianowym (pon-pt 8:00-20:00 oraz w wybrane soboty i niedziele handlowe);
  • Biuro w dogodnej lokalizacji zaprojektowane z myślą o Twoim komforcie pracy wraz ze strefą chillout room.

 

CZEGOŚ BRAKUJE? OTWARTA KOMUNIKACJA TO NASZ PRIORYTET, WIĘC PYTAJ ŚMIAŁO! 😊


Benefity 

  • Szkolenia firmowe;
  • System premiowy;
  • Dofinansowanie do karty MultiSport;  
  • Prywatna opieka medyczna Medicover; 
  • Dodatkowe świadczenia socjalne; 
  • Ubezpieczenie grupowe; 
  • Zniżki na firmowe produkty Empik; 
  • Program poleceń pracowniczych;
  • Inicjatywy pracownicze (konkursy, projekty).

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
empatia
obsługa klienta
komunikatywność
Nowa

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Nowa
Columbus Energy
Kraków
customer service
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 500 - 8 600 pln
1stplace.pl Sp. z o.o. Sp.k.
Poznań
branża IT
obsługa
support
Nowa

Asystent/ka ds. operacji finansowych w Cash Management

Nowa
DSV ISS
Warszawa
Microsoft Office
język angielski
operacje finansowe
Nowa

Application Support Specialist

Nowa
7 000 - 11 500 pln
Branchspace
Kraków
Problem solving
English
willing to learn
Nowa