Digital Marketing Manager
Marketing

Digital Marketing Manager

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

digital marketing

marketing automation

e-mail marketing

SEO

SEM

Google Ads

Google Analytics

Meta Ads

Opis stanowiska

Lider branży budownictwa sportowego o ugruntowanej pozycji na rynku, działający w kraju i za granicą, poszukuje doświadczonej i ambitnej osoby na stanowisko Digital Marketing Manager. Jeśli masz pasję do marketingu cyfrowego i chcesz rozwijać swoją karierę w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej z siedzibą w Łodzi – czekamy na Twoją aplikację!


Zakres obowiązków


  • tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marketingowej firmy, ze szczególnym naciskiem na digital marketing
  • digitalizacja procesów marketingowych, wdrażanie nowoczesnych narzędzi i technologii wspierających automatyzację marketingu
  • zarządzanie kampaniami marketingowymi online (Google Ads, social media, SEO/SEM, e-mail marketing)
  • planowanie, realizacja oraz pomiar skuteczności kampanii cyfrowych
  • analiza rynku, konkurencji oraz trendów marketingowych w branży budownictwa sportowego
  • tworzenie treści reklamowych, współpraca z grafikami, copywriterami oraz agencjami zewnętrznymi
  • tworzenie budżetu marketingowego oraz nadzór nad jego realizacją i efektywnością.
  • zbudowanie i rozwój zespołu realizującego zdefiniowane strategie marketingowe
  • aktywna współpraca z działem sprzedaży w celu maksymalizacji skuteczności kampanii marketingowych


Wymagania


  • min. 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wykształcenie: preferowane wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu, zarządzania
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • doświadczenie w zakresie digital marketingu, w tym zarządzania kampaniami PPC, SEO/SEM oraz automatyzacją procesów marketingowych
  • znajomość narzędzi marketingowych, takich jak Google Analytics, Google Ads, Meta Ads Manager, systemy marketing automation
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych marketingowych
  • doświadczenie w zarządzaniu budżetem i planowania kampanii 360°
  • kreatywność, inicjatywa i umiejętność strategicznego myślenia
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (mile widziana znajomość innych języków obcych)


Oferujemy


  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
  • dużą samodzielność w działaniu
  • pracę w przyjemnej atmosferze
  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji – lidera w swojej branży
  • niezbędne narzędzia pracy
  • po okresie próbnym możliwość przystąpienia do firmowego ubezpieczenia grupowego oraz pakietu Multisport



Rekomendowane oferty

Przedsiębiorczy Strateg Lead Generation (Master) 💼

Nowa
Agencja Reklamowa ROXART
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
analiza
B2B
Nowa