Oferty
Międzynarodowy ekspert ds. wynagrodzeń i benefitów
Nowa
HR

Międzynarodowy ekspert ds. wynagrodzeń i benefitów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

human recources

finanse

wynagrodzenia

payroll

język angielski

HR

Mile widziane

język niemiecki

Opis stanowiska

Jako ERBACHER the food family od ponad 80 lat specjalizujemy się w produkcji oraz dystrybucji najwyższej klasy produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. 

Nasza pasja, innowacyjne myślenie i stosowanie zaawansowanych technologii pozwalają nam realizować wizję produkcji zdrowej i jakościowej żywności. Wszystkim naszym działaniom przyświeca troska o środowisko i działanie w harmonii z globalną społecznością. 


Nasze produkty są obecne na ponad 80 światowych rynkach i jest to zasługa nas wszystkich, czyli ponad 1000 osób, pracujących w spółkach w Niemczech, Ukrainie, Tanzanii i tu, w Polsce.  

W związku z ciągłym rozwojem oraz budową nowej fabryki dla marki Josera Petfood w Paproci k. Nowego Tomyśla, szukamy… być może Ciebie! Zapoznaj się z opisem stanowiska i jeśli brzmi on jak kolejny krok w rozwoju Twojej kariery zawodowej, prześlij nam swoją aplikację. 

Do zobaczenia w teamie #erbacherthefoodfamily!


Twoje Zadania:

•    Strategia wynagrodzeń i benefitów: Opracowanie i wdrożenie nowoczesnych strategii wynagrodzeń i benefitów, które są zgodne z celami firmy i zapewniają konkurencyjność na międzynarodowym rynku.

•    Benchmarking rynkowy: Przeprowadzanie kompleksowych analiz wynagrodzeń na podstawie danych rynkowych i badań wynagrodzeń w celu zapewnienia konkurencyjnych i sprawiedliwych praktyk płacowych.

•    Wycena stanowisk i równowaga płac: Przeprowadzanie ocen stanowisk w celu określenia odpowiednich poziomów wynagrodzeń i stanowisk. Wsparcie w analizie równowagi płacowej w celu identyfikacji i rozwiązania ewentualnych nierówności płacowych.

•    Współpraca z działem People & Culture: Współpraca z zespołem People & Culture w celu opracowania polityk wynagrodzeń oraz wsparcia w kwestiach związanych z wynagrodzeniami. Zapewnienie zgodności strategii wynagrodzeń z celami biznesowymi.

•    Zgodność i przestrzeganie przepisów: Zapewnienie, że praktyki wynagrodzeniowe spełniają wymogi prawne i regulacyjne w różnych regionach. Wspieranie utrzymania zgodności z wewnętrznymi politykami i zewnętrznymi wymogami prawnymi.

•    Zarządzanie dostawcami: Współpraca z zewnętrznymi dostawcami w celu optymalizacji programów świadczeń oraz wdrażania rozwiązań technicznych HR.

•    Szkolenia i rozwój: Koordynowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników na temat wynagrodzeń i świadczeń.

•    Zarządzanie danymi i raportowanie: Utrzymywanie i analiza danych dotyczących wynagrodzeń przy użyciu systemów HR, zapewniając przejrzystość i dokładność raportów.


Oczekiwania:

•    Wykształcenie wyższe w obszarze human recources, zarządzania, finansów (lub pokrewne).

•    Co najmniej 2-5 lat doświadczenia w obszarze wynagrodzeń i benefitów, ze szczególnym naciskiem na rynki międzynarodowe.

•    Udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu ocen stanowisk, analizie równowagi płacowej oraz znajomość metodologii stopniowania stanowisk.

•    Dobra znajomość globalnych trendów wynagrodzeń oraz wymogów prawnych.

•    Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów, z umiejętnością zarządzania i interpretacji złożonych danych.

•    Znajomość obsługi systemów HR i baz danych dotyczących wynagrodzeń.

•    Doskonałe umiejętności komunikacyjne i doradcze, z umiejętnością pracy w globalnym, wielokulturowym zespole.

•    Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2).

•    Gotowość do okazjonalnych podróży do Niemiec (do naszej siedziby zlokalizowanej w Kleinheubach).

•    Gotowość do pracy w systemie hybrydowym. Oczekiwana obecność w biurze w Nowym Tomyślu min. 1 raz na 2 tygodnie.


Mile widziane:

•    Znajomość języka niemieckiego. 


To Oferujemy:

  • Nasze biura w Polsce zlokalizowane są w Poznaniu oraz w Nowym Tomyślu. Ty możesz pracować hybrydowo. Oczekiwana obecność w biurze w Nowym Tomyślu min. 1 raz na 2 tygodnie.
  • Wspierająca Atmosfera i Globalny Zasięg: Dołącz do zespołu, gdzie rodzinne wartości harmonijnie współistnieją z profesjonalizmem międzynarodowych ekspertów. Rozwijaj się w płaskiej strukturze organizacyjnej, która promuje otwartą komunikację, samodzielność i rozwój osobisty, współpracując z międzynarodowym zespołem opartym na zaufaniu, szacunku i integracji.
  • Nieustanny Rozwój: Inwestuj w swój rozwój zawodowy i osobisty dzięki naszemu programowi Food Family Journey.
  • Szeroki Pakiet Benefitów: Korzystaj z atrakcyjnego pakietu benefitów obejmującego prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW, premie, bezpłatne kursy językowe, świeże owoce i warzywa w biurze, kartę Multisport i wiele więcej.

Dołącz do nas!

Jeśli chcesz mieć realny wpływ na kształtowanie przyszłości zrównoważonego żywienia, wykorzystując swoją ekspercką wiedzę i dążenie do dalszego rozwoju, pomóż nam wprowadzać innowacje oraz być liderem branży. Twoja praca będzie robić prawdziwą różnicę każdego dnia. Czekamy na Twoją aplikację!


Sprawdź podobne oferty pracy

Payroll Director EMEA

Nowa
Mars Polska
Warszawa
payroll
Nowa

Specjalista ds. kadr i płac

Nowa
Aldesa Polska
Warszawa
Optima
Excel
Nowa

Payroll Onboarding Officer

Nowa
TMF Group
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
payroll
język angielski
outlook
Nowa

Specjalista/Specjalistka ds. Personalnych (niepełny etat)

Nowa
Lidl Polska
Piorunów
prawo pracy
Microsoft Office
Nowa

Starszy specjalista ds. kadr i płac

Nowa
STALCO
Kraków
Microsoft Office Excel
ubezpieczenia społeczne
prawo pracy
Nowa