• Oferty
  • Wszystkie ofertyŁódźSupportCustomer Success Leader – Łódź
    Customer Success Leader – Łódź
    Nowa
    Support
    Eternis

    Customer Success Leader – Łódź

    Łódź
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    koordynacja zespołu

    obsługa klienta

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    W Eternis pomagamy ludziom lepiej pracować na aplikacjach takich jak Bolt, Bolt Food, FREENOW, Glovo, Uber, Uber Eats, Wolt i innych, które są liderami transformacji mobilności oraz usług dostawczych w polskich miastach. Poprzez nasze działania, pomagamy ludziom szukającym elastycznych form pracy. Oferujemy im nowe możliwości kształtowania własnych zarobków i ustalania godzin i warunków pracy. Jako niekwestionowany lider na polskim rynku, rozliczamy tygodniowo 10 000 kierowców i kurierów w całej Polsce, zarządzamy flotą ponad 6 000 samochodów i świadczymy usługi w ponad 6 językach.


    Dołącz na stanowisko: Customer Success Leader  w jednej z najszybciej rozwijających się firm fintech w obszarze urban mobility w Europie. Pracując z nami, będziesz mieć okazję współpracować z renomowanymi markami takimi jak Bolt, FREENOW, Glovo, Uber oraz Wolt.


    Obowiązki:

    • Zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta (3-5 osób),
    • Monitorowanie i optymalizacja procesów obsługi klienta,
    • Szkolenie i rozwój członków zespołu,
    • Rozwiązywanie trudnych sytuacji i konfliktów z klientami,
    • Raportowanie wyników pracy zespołu i wdrażanie usprawnień.


    Oczekiwania

    • Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta, w tym min. 1 rok przy koordynacji zespołu,
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
    • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
    • Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników,
    • Proaktywność i zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.


    Oferta

    • Elastyczne godziny pracy: dopasuj swój grafik do osobistych potrzeb,
    • Narzędzia pracy: zapewniamy niezbędny sprzęt, w tym laptop i telefon,
    • Prywatną opiekę medyczną: dbamy o Twoje zdrowie i bezpieczeństwo,
    • Dofinansowanie do szkoleń językowych: wspieramy rozwój Twoich umiejętności,
    • Pakiet MultiSport: promujemy zdrowy i aktywny tryb życia,
    • Brak dress code’u: stawiamy na Twoje umiejętności, nie na ubiór,
    • Spotkania integracyjne: tworzymy przyjazną i zgraną atmosferę w zespole.
    Wszystkie ofertyŁódźSupportCustomer Success Leader – Łódź

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Biznesowego

    Nowa
    C.H. Robinson
    Warszawa
    język polski
    język angielski
    Nowa

    Młodszy inżynier IT w Departamencie Zarządzania Informatyką

    Nowa
    ARiMR
    Warszawa
    Informatyka
    wykształcenie wyższe
    Nowa

    IT Administrator

    Nowa
    2 535 - 3 803 usd
    Callstack
    Wrocław
    Server Management
    hardware
    IT support
    Nowa

    Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

    Nowa
    2 231 - 2 510 usd
    Capita
    Kraków
    Microsoft Office
    język niemiecki
    Nowa

    Specjalista ds. platform e-commerce

    Nowa
    4FIZJO
    Warszawa
    IDEAerp
    e-commerce
    wsparcie techniczne
    Nowa