W Eternis pomagamy ludziom lepiej pracować na aplikacjach takich jak Bolt, Bolt Food, FREENOW, Glovo, Uber, Uber Eats, Wolt i innych, które są liderami transformacji mobilności oraz usług dostawczych w polskich miastach. Poprzez nasze działania, pomagamy ludziom szukającym elastycznych form pracy. Oferujemy im nowe możliwości kształtowania własnych zarobków i ustalania godzin i warunków pracy. Jako niekwestionowany lider na polskim rynku, rozliczamy tygodniowo 10 000 kierowców i kurierów w całej Polsce, zarządzamy flotą ponad 6 000 samochodów i świadczymy usługi w ponad 6 językach.
Dołącz na stanowisko: Customer Success Leader w jednej z najszybciej rozwijających się firm fintech w obszarze urban mobility w Europie. Pracując z nami, będziesz mieć okazję współpracować z renomowanymi markami takimi jak Bolt, FREENOW, Glovo, Uber oraz Wolt.
Obowiązki:
- Zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta (3-5 osób),
- Monitorowanie i optymalizacja procesów obsługi klienta,
- Szkolenie i rozwój członków zespołu,
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji i konfliktów z klientami,
- Raportowanie wyników pracy zespołu i wdrażanie usprawnień.
Oczekiwania
- Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta, w tym min. 1 rok przy koordynacji zespołu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników,
- Proaktywność i zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.
Oferta
-
Elastyczne godziny pracy: dopasuj swój grafik do osobistych potrzeb,
-
Narzędzia pracy: zapewniamy niezbędny sprzęt, w tym laptop i telefon,
-
Prywatną opiekę medyczną: dbamy o Twoje zdrowie i bezpieczeństwo,
-
Dofinansowanie do szkoleń językowych: wspieramy rozwój Twoich umiejętności,
-
Pakiet MultiSport: promujemy zdrowy i aktywny tryb życia,
-
Brak dress code’u: stawiamy na Twoje umiejętności, nie na ubiór,
-
Spotkania integracyjne: tworzymy przyjazną i zgraną atmosferę w zespole.