Lubisz rozmawiać z ludźmi? Potrafisz słuchać i chętnie pomagasz innym? Czujesz, że masz dar do prostego wyjaśniania kwestii technicznych? Wygląda na to, że szukamy właśnie Ciebie 😍
Poznajmy się: jesteśmy zespołem stojącym za sukcesem systemu Fakturownia 🦸♀️🦸 To prosty program do wystawiania faktur online, z którego korzysta na co dzień ponad 200 tysięcy klientów. Jako dumni liderzy obszaru SaaS, od 2010 roku nieustannie rozwijamy się i rozszerzamy działania na kolejne rynki na szczeblu europejskim - a już wkrótce także globalnym.
Choć dbamy o to, aby nasz system był maksymalnie prosty i intuicyjny, klienci czują się bezpieczniej, kiedy mogą zadzwonić do nas i zapytać o kwestie techniczne. I tutaj wchodzisz Ty - cały na biało! 🥳 Przyswajasz tajniki Fakturowni, a potem dzielisz się swoją wiedzą z użytkownikami systemu jako Młodszy Specjalista ds. technicznej obsługi klienta.
Czym będziesz zajmować się na co dzień? 📝
Wspieraniem klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefonicznie, mailowo, na czacie) - z dbałością o wysoką jakość obsługi
Uzupełnianiem danych dotyczących pracy z klientami w systemie CRM
Tworzeniem poradników dotyczących funkcji systemu
Współpracą z innymi kluczowymi jednostkami w firmie: z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów), z działem marketingu oraz z działem księgowości
Czego potrzebujesz, aby doskonale sobie z tym radzić? 🎯
Praktycznej znajomości polskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2+/C1),
Umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu
Dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu
Umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów
Komunikatywności
Umiejętności wsłuchania się w potrzeby klienta oraz skupienia się na nich
Cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej
Chęci do nauki, otwartości na informację zwrotną i umiejętności do wykorzystywania otrzymanych wskazówek w codziennych obowiązkach
Zaproszenie do współpracy kierujemy do absolwentów uczelni wyższych lub studentów ostatnich lat.
Co dodatkowo pomaga na tym stanowisku? 🚀
Umiejętność rozwiązywania problemów
Doświadczenie pracy w podobnej roli
Analityczny umysł i zamiłowanie do nauk ścisłych
Znajomość programów graficznych oraz podstaw HTML-a
Znajomość języków obcych, takich jak: angielski, ukraiński
Co oferujemy Ci w zamian? 💎
Stabilne wynagrodzenie w ramach dowolnej formy zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie lub B2B)
Przyjazne wsparcie od pierwszego dnia pracy wraz z bieżącą informacją zwrotną
Duże możliwości zdobywania doświadczenia i rozwoju, a także realny wpływ na własną ścieżkę kariery (np. w ramach awansu pionowego, poziomego, stanowiska hybrydowego, łączącego obowiązki z różnych obszarów - np. obsługi klienta i marketingu)
Pracę w zespole, który lubi być razem i w którym każdy może być sobą
Komfort pracy z produktem, który klienci wzajemnie sobie polecają, bo realnie przekłada się on na korzyści w ich biznesie
Pracę w modelu hybrydowym (biuro na warszawskim Powiślu z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy - 100 m od stacji metra Centrum Nauki Kopernik)
Swobodną atmosferę, brak dress code’u, integracje zespołowe
Dobrze wyposażoną kuchnię oraz sprzęt do rekreacji do Twojej dyspozycji w biurze (piłkarzyki, konsola do gier)
Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport
Liczne głaski dla Twojego czworonoga, jeśli zechcesz zabrać go ze sobą do pracy w biurze
Brzmi jak coś dla Ciebie? Jeśli tak, chętnie Cię poznamy - aplikuj już dzisiaj! 🔥
Jak wygląda nasz proces rekrutacji? 🔎
Analiza CV - jeśli uznamy, że Twoje kompetencje wpisują się w nasze potrzeby, zadzwonimy do Ciebie.
Rozmowa telefoniczna (ok. 10 min.) - porozmawiamy krótko o tym, czego obecnie szukasz dla siebie. Zadamy Ci kilka pytań i chętnie rozwiejemy Twoje ewentualne wątpliwości. Jeśli obie strony będą na tym etapie na TAK, umówimy się na spotkanie na platformie Google Meets.
Spotkanie online (ok. 1 h) - zobaczysz się z naszym przedstawicielem HR oraz managerem zespołu, do którego rekrutujemy. W przypadku pozytywnej oceny zaprosimy Cię do ostatniego etapu procesu, którym jest…
Zadanie rekrutacyjne - wyślemy Ci mailem krótkie zadanie, które sprawdzi Twoje umiejętności w praktyce.
Zaproszenie do współpracy - po pozytywnej ocenie Twojej kandydatury zadzwonimy do Ciebie, aby ustalić szczegóły zatrudnienia.
Wyślij nam swoje CV i - mamy nadzieję! - do usłyszenia już niebawem 🤙👋
Brutto miesięcznie - UoP
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty