Młodszy Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta

5 300 - 5 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 300 - 5 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 300 - 5 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 300 - 5 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

CRM

skuteczna komunikacja

dobra organizacja pracy

łatwość nawiązywania kontaktów

Opis stanowiska

Lubisz rozmawiać z ludźmi? Potrafisz słuchać i chętnie pomagasz innym? Czujesz, że masz dar do prostego wyjaśniania kwestii technicznych? Wygląda na to, że szukamy właśnie Ciebie 😍


Poznajmy się: jesteśmy zespołem stojącym za sukcesem systemu Fakturownia 🦸‍♀️🦸 To prosty program do wystawiania faktur online, z którego korzysta na co dzień ponad 200 tysięcy klientów. Jako dumni liderzy obszaru SaaS, od 2010 roku nieustannie rozwijamy się i rozszerzamy działania na kolejne rynki na szczeblu europejskim - a już wkrótce także globalnym. 


Choć dbamy o to, aby nasz system był maksymalnie prosty i intuicyjny, klienci czują się bezpieczniej, kiedy mogą zadzwonić do nas i zapytać o kwestie techniczne. I tutaj wchodzisz Ty - cały na biało! 🥳 Przyswajasz tajniki Fakturowni, a potem dzielisz się swoją wiedzą z użytkownikami systemu jako Młodszy Specjalista ds. technicznej obsługi klienta. 

 

Czym będziesz zajmować się na co dzień? 📝

  • Wspieraniem klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefonicznie, mailowo, na czacie) - z dbałością o wysoką jakość obsługi

  • Uzupełnianiem danych dotyczących pracy z klientami w systemie CRM

  • Tworzeniem poradników dotyczących funkcji systemu

  • Współpracą z innymi kluczowymi jednostkami w firmie: z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów), z działem marketingu oraz z działem księgowości

 

Czego potrzebujesz, aby doskonale sobie z tym radzić? 🎯

  • Praktycznej znajomości polskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2+/C1),

  • Umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu

  • Dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu

  • Umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów

  • Komunikatywności

  • Umiejętności wsłuchania się w potrzeby klienta oraz skupienia się na nich

  • Cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej

  • Chęci do nauki, otwartości na informację zwrotną i umiejętności do wykorzystywania otrzymanych wskazówek w codziennych obowiązkach

 

Zaproszenie do współpracy kierujemy do absolwentów uczelni wyższych lub studentów ostatnich lat.

 

Co dodatkowo pomaga na tym stanowisku? 🚀

  • Umiejętność rozwiązywania problemów

  • Doświadczenie pracy w podobnej roli

  • Analityczny umysł i zamiłowanie do nauk ścisłych

  • Znajomość programów graficznych oraz podstaw HTML-a

  • Znajomość języków obcych, takich jak: angielski, ukraiński

 

Co oferujemy Ci w zamian? 💎

  • Stabilne wynagrodzenie w ramach dowolnej formy zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie lub B2B)

  • Przyjazne wsparcie od pierwszego dnia pracy wraz z bieżącą informacją zwrotną

  • Duże możliwości zdobywania doświadczenia i rozwoju, a także realny wpływ na własną ścieżkę kariery (np. w ramach awansu pionowego, poziomego, stanowiska hybrydowego, łączącego obowiązki z różnych obszarów - np. obsługi klienta i marketingu)

  • Pracę w zespole, który lubi być razem i w którym każdy może być sobą

  • Komfort pracy z produktem, który klienci wzajemnie sobie polecają, bo realnie przekłada się on na korzyści w ich biznesie

  • Pracę w modelu hybrydowym (biuro na warszawskim Powiślu z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy - 100 m od stacji metra Centrum Nauki Kopernik)

  • Swobodną atmosferę, brak dress code’u, integracje zespołowe

  • Dobrze wyposażoną kuchnię oraz sprzęt do rekreacji do Twojej dyspozycji w biurze (piłkarzyki, konsola do gier)

  • Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport

  • Liczne głaski dla Twojego czworonoga, jeśli zechcesz zabrać go ze sobą do pracy w biurze

 

Brzmi jak coś dla Ciebie? Jeśli tak, chętnie Cię poznamy - aplikuj już dzisiaj! 🔥

 

Jak wygląda nasz proces rekrutacji? 🔎

  1. Analiza CV - jeśli uznamy, że Twoje kompetencje wpisują się w nasze potrzeby, zadzwonimy do Ciebie. 

  2. Rozmowa telefoniczna (ok. 10 min.) - porozmawiamy krótko o tym, czego obecnie szukasz dla siebie. Zadamy Ci kilka pytań i chętnie rozwiejemy Twoje ewentualne wątpliwości. Jeśli obie strony będą na tym etapie na TAK, umówimy się na spotkanie na platformie Google Meets.

  3. Spotkanie online (ok. 1 h) - zobaczysz się z naszym przedstawicielem HR oraz managerem zespołu, do którego rekrutujemy. W przypadku pozytywnej oceny zaprosimy Cię do ostatniego etapu procesu, którym jest…

  4. Zadanie rekrutacyjne - wyślemy Ci mailem krótkie zadanie, które sprawdzi Twoje umiejętności w praktyce.

  5. Zaproszenie do współpracy - po pozytywnej ocenie Twojej kandydatury zadzwonimy do Ciebie, aby ustalić szczegóły zatrudnienia.

 

Wyślij nam swoje CV i - mamy nadzieję! - do usłyszenia już niebawem 🤙👋

5 300 - 5 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

5 300 - 5 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ