Główna/y Księgowa/y
Nowa
Finanse

Główna/y Księgowa/y

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

Mile widziane

ocr

Google Workspace

język angielski

Enova365

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W Finkerze stawiamy na jakość, relacje, szacunek, automatyzację i ciągłe doskonalenie procesów. Od 10 lat tworzymy nowoczesne, zewnętrzne działy finansowo-księgowe i wspieramy naszych Klientów między innymi w zakresie księgowości, kadr i płac, kontrolingu oraz funkcji dyrektora finansowego (zerknij na naszą stronę - mamy wiele do zaoferowania 🚀).


Jeśli widzisz nasze ogłoszenie po raz kolejny - to nie przypadek! Zespół Finkera regularnie się powiększa, ponieważ zaufało nam już wielu Klientów, a nowych projektów przybywa. Dlatego też tworzymy nowe stanowisko i miejsce dla kolejnej osoby, która będzie mogła się u nas rozwijać i zostać z nami na dłużej. 😊


Nasze biuro znajduje się w Warszawie (ul. Wilcza 71), ale pracujemy elastycznie – hybrydowo, z domu lub stacjonarnie – zależnie od potrzeb zespołu i Twoich.


Szukamy ludzi z pasją, niezależnie od tego czy będą współpracować z nami czy z naszymi Klientami.


Jakiej osoby nam potrzeba? :)


  1. szeroka wiedza z zakresu rachunkowości i podatków oraz doświadczenie w prowadzeniu spółek i kontaktach z audytorami,
  2. min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Głównej/go Księgowej/go / Starszej/go Księgowej/go, gdzie oprócz pracy operacyjnej byłeś/byłaś odpowiedzialny/a również za nadzorowanie i organizowanie pracy swojego zespołu,
  3. umiejętność przekazywania wiedzy, delegowania zadań, motywowania zespołu - bardzo ważne,
  4. rozwinięte kompetencje interpersonalne, w szczególności w zakresie zdrowej komunikacji (zarówno w zespole, jak i z klientami) - bardzo ważne,
  5. wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/rachunkowość itp.; i/lub kursy w SKwP),
  6. bycie na bieżąco ze zmianami w przepisach – świetnie, jeśli za nimi nadążasz, śledzisz je i analizujesz,
  7. doświadczenie w systemie Enova365, ale jeśli znasz inne i masz łatwość w poznawaniu nowych systemów to wierzymy, że sobie poradzisz,
  8. otwartość na wyzwania,
  9. gotowość do pracy przy kilku klientach,
  10. ogarnięcie technologiczne i chęć usprawnień - jako dodatkowy atut potraktujemy doświadczenie w pracy z elektronicznym obiegiem dokumentów, mile widziana znajomość Saldeo Smart (lub pokrewnych) oraz środowiska Google Workspace;


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:


  1. prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych spółki/spółek,
  2. kontakt z klientami i utrzymywanie z nimi dobrych relacji; odpowiadanie na zapytania klientów,
  3. wsparcie merytoryczne i mentalne członków zespołu,
  4. zarządzanie pracą zespołu,
  5. sporządzanie i podpisywanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, PCC i plików JPK,
  6. zamykanie ksiąg,
  7. analiza, weryfikacja i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych,
  8. księgowanie faktur zakupowych (AP) i sprzedażowych (AR), RMK, WNT, WDT, import usług i towarów, gospodarka magazynowa,
  9. weryfikacja dokumentów pod kątem merytorycznym i podatkowym,
  10. przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP,
  11. sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz bilansów okresowych,
  12. tworzenie raportów i zestawień.


Co zyskujesz pracując z nami?


  1. pracę w firmie stawiającej na jakość usług,
  2. możliwość pracy przy różnych projektach,
  3. wsparcie przełożonego (CFO), doradcy podatkowego, pozostałych głównych i samodzielnych księgowych – traktujemy siebie po partnersku; szukamy rozwiązań, a nie winnych :)
  4. pracę w niedużej firmie (~ 50 osób),
  5. stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub B2B - to zależy od Ciebie),
  6. wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia i kompetencji oraz formy współpracy,
  7. elastyczny czas i tryb pracy - pracujemy od poniedziałku do piątku (8h/dzień; rozpoczęcie między 8:00 a 10:00), po okresie stacjonarnego wdrożenia w naszym biurze w Warszawie przy ul. Wilczej 71/2 umożliwiamy tryb hybrydowy (w niektórych zespołach czasem jest konieczność odwiedzin w siedzibie Klienta),
  8. rozwój - codzienny, ale i dofinansowanie do szkoleń,
  9. dostęp do platform: LTCA, GOFIN,
  10. dofinansowanie opieki medycznej - pakiet Allianz,
  11. przyjazny proces wdrożenia, staramy się minimalizować stres nowej osoby,
  12. wyjścia integracyjne,
  13. zdrowa, luźna atmosfera i brak dress code’u - zależy nam, żebyś czuł(a) się u nas dobrze i wygodnie pod każdym względem. ;)