Samodzielna/y Księgowa/y - rekrutacja na przyszłość
-, Lublin +4 Lokalizacje
Finker
Jeśli widzisz nasze ogłoszenie po raz kolejny - to nie przypadek!
Nasz zespół cały czas się rozwija, a my na spokojnie tworzymy kolejne miejsca pracy. Obecnie rekrutujemy z myślą o przyszłości - nie mamy na ten moment pilnej potrzeby zatrudnienia, ale chcemy już teraz nawiązać kontakt i relacje z osobami, które mogłyby do nas dołączyć w niedalekiej perspektywie.
Może masz trzymiesięczny okres wypowiedzenia? A może po prostu rozglądasz się za nowymi możliwościami bez pośpiechu? Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź, co możemy Ci zaproponować!
Kim jesteśmy?
W Finkerze stawiamy na jakość, relacje, szacunek, automatyzację i ciągłe doskonalenie. Od 10 lat tworzymy nowoczesne, zewnętrzne działy finansowo-księgowe. Wspieramy naszych Klientów w zakresie księgowości, kadr i płac, kontrolingu, analiz danych oraz funkcji dyrektora finansowego.
Nasze biuro mieści się w Warszawie (przy ulicy Wilczej, w pobliżu dworca Warszawa Centralna), ale pracujemy w elastyczny sposób (z domu / hybrydowo / stacjonarnie), więc nie zamykamy się na kandydatów z różnych lokalizacji.
Kogo szukamy?
Osoby z doświadczeniem, która:
pracowała minimum 2 lata jako samodzielna/y księgowa/y / na samodzielnym stanowisku (obsługując Klientów kompleksowo, a nie tylko wycinek księgowości),
lubi i ceni sobie automatyzację oraz usprawnienia codziennej, powtarzalnej pracy.
Mile widziane:
znajomość systemów enova365 i SaldeoSMART,
doświadczenie w biurze rachunkowym / outsourcingu finansowym,
znajomość Google Workspace,
wykształcenie wyższe i/lub kursy i szkolenia (np. organizowane przez SKwP / FRR).
Czym będziesz się zajmować?
Prowadzeniem pełnej księgowości spółek (w zależności od wielkości i profilu Klienta),
Sporządzaniem deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PCC) i plików JPK,
Weryfikacją i uzgadnianiem zapisów księgowych,
Księgowaniem faktur zakupowych i sprzedażowych (AP, AR), RMK, WNT, WDT, importu towarów i usług, gospodarka magazynowa,
Rozliczaniem delegacji, księgowaniem wyciągów bankowych, raportów kasowych i rozliczeń płatności,
Sporządzaniem bilansów okresowych i sprawozdań finansowych,
Wsparciem zespołu w codziennych zadaniach, tworzeniem raportów, zestawień i zadaniami ad hoc.
Pracując z nami możesz mieć pewność co do:
Pracy w firmie, która stawia na jakość, a nie ilość,
Wsparcia doświadczonego zespołu i przełożonych - szukamy rozwiązań, a nie winnych,
Partnerskiego podejścia i zdrowej, luźnej atmosfery. Zależy nam, żebyś czuł(a) się u nas dobrze i wygodnie pod każdym względem,
Stabilnej współpracy (umowa o pracę lub B2B - To zależy od Ciebie) i wynagrodzenia uzależnionego od Twoich umiejętności,
Elastycznego czasu i miejsca pracy (startujemy między 8:00 a 10:00 i pracujemy 8h dziennie). Po okresie wdrożenia, możesz też pracować większość czasu z domu, hybrydowo lub stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie przy ulicy Wilczej 71, w zależności od potrzeb Twoich i zespołu,
Wsparcia w rozwoju - inwestujemy w wiedzę i automatyzację, co oznacza, że będziesz pracować z nowoczesnymi rozwiązaniami i narzędziami oraz korzystać z platform: LTCA i GOFIN oraz dofinansowania szkoleń,
Dofinansowania opieki medycznej - obecnie korzystamy z pakietów Allianz.
Jak wygląda nasz proces?
- Przesyłasz nam swoje CV, a my wracamy do Ciebie z informacją zwrotną.
- Wybranych kandydatów zapraszamy na wstępną rozmowę telefoniczną, aby się lepiej poznać.
- Jeśli po naszej pierwszej rozmowie obie strony poczują, że nadajemy na tych samych falach, wtedy wspólnie zdecydujemy, co robimy dalej. Mamy dwie elastyczne możliwości:
możemy od razu przejść przez kolejne etapy rekrutacji, z myślą o przyszłym wakacie,
lub pozostać po rozmowie w kontakcie na przyszłość i wrócić, gdy pojawi się idealna rola dla Ciebie.
Jeśli szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać, mieć wpływ, a jednocześnie pracować w przyjaznej atmosferze - aplikuj! Chętnie Cię poznamy. Nawet jeśli nie nawiążemy współpracy w tej rekrutacji, to kto wie co będzie za jakiś czas 🙂