Nasze projekty to długoterminowe partnerstwa z klientami, którzy pozostają z nami latami. Dlaczego? Bo dostarczamy rozwiązania, które rzeczywiście rozwiązują ich problemy biznesowe. W fireup.pro jako Account Manager będziesz łączyć nasze możliwości technologiczne z potrzebami klientów. Będziesz częścią zespołu, który nie tylko sprzedaje, ale tworzy wartość, rozumie specyfikę branży IT i potrafi przekuwać potrzeby biznesowe w konkretne rozwiązania. Będziesz pracować w środowisku, gdzie każda relacja ma znaczenie, a działania sprzedażowe budowane są z myślą o długoterminowym sukcesie. Jeśli szukasz firmy, gdzie realnie możesz się rozwijać w zakresie sprzedaży, współpracować z fajnymi, wartościowymi ludźmi i tworzyć projekty o rzeczywistej wartości biznesowej — aplikuj już teraz!
Będziesz odpowiadać za:
wsparcie kluczowych klientów i utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami i zagranicznymi partnerami
upselling i cross-selling w ramach istniejących relacji biznesowych
opiekę nad zespołami developerskimi i dbanie o ich relacje z klientem
współtworzenie strategii sprzedażowej i rozszerzanie sieci partnerskiej
przygotowywanie ofert handlowych i finalizację sprzedaży
przygotowywanie dokumentacji, weryfikację kontraktów i nadzorowanie obiegu dokumentów
analizę rynku i konkurencji oraz regularne raportowanie
Oczekujemy:
min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży IT
zrozumienia specyfiki branży IT i głębokiego zrozumienia rynku i potrzeb klienta
proaktywności – samodzielnego wyszukiwania nowych okazji biznesowych, inicjowania kontaktów z klientami i podejmowania działań bez czekania na polecenia
umiejętności budowania i utrzymania wartościowych i długotrwałych relacji z klientami
samodzielności w kreowaniu okazji biznesowych
umiejętności prowadzenia prezentacji handlowych oraz skutecznych negocjacji
ustalania i negocjowania umów związanych z wykonywaniem usług
regularnego kontaktu z klientami i partnerami oraz ścisłej współpracy z innymi działami firmy
znajomości języka angielskiego na poziomie C1
umiejętności dobrej organizacji pracy i koncentracji na wynikach
Co oferujemy:
zatrudnienie na podstawie dowolnej formy współpracy (UoP, B2B)
hybrydowy model pracy (📍 Rybnik) z elastycznymi warunkami – sam decydujesz, czy pracujesz zdalnie, czy z biura
dedykowany, nowy sprzęt i doświadczony zespół
atrakcyjny pakiet benefitów:
karta MultiSport
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie do szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
służbowy telefon
firmowe śniadania i obiady 🍎 dwa razy w tygodniu
Proces rekrutacji:
Akceptacja CV - kontakt z kandydatami przez email
Spotkanie HR - prowadzone przez Google Meet (maks. 30 minut)
Rozmowa z Team Leaderem (maks. 60 minut)
Clifton Strengths - test Gallupa (ok. 40 minut)
Spotkanie z naszym CEO - finalna rozmowa (ok. 30 minut)
Rekomendowane oferty