Account Manager
Nowa
Sprzedaż

Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski C1

zrozumienie IT

prezentacje

negocjacje

budowanie relacji

sprzedaż

Proaktywność

samodzielność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Nasze projekty to długoterminowe partnerstwa z klientami, którzy pozostają z nami latami. Dlaczego? Bo dostarczamy rozwiązania, które rzeczywiście rozwiązują ich problemy biznesowe. W fireup.pro jako Account Manager będziesz łączyć nasze możliwości technologiczne z potrzebami klientów. Będziesz częścią zespołu, który nie tylko sprzedaje, ale tworzy wartość, rozumie specyfikę branży IT i potrafi przekuwać potrzeby biznesowe w konkretne rozwiązania. Będziesz pracować w środowisku, gdzie każda relacja ma znaczenie, a działania sprzedażowe budowane są z myślą o długoterminowym sukcesie. Jeśli szukasz firmy, gdzie realnie możesz się rozwijać w zakresie sprzedaży, współpracować z fajnymi, wartościowymi ludźmi i tworzyć projekty o rzeczywistej wartości biznesowej — aplikuj już teraz!


Będziesz odpowiadać za:

  • wsparcie kluczowych klientów i utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów

  • budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami i zagranicznymi partnerami

  • upselling i cross-selling w ramach istniejących relacji biznesowych

  • opiekę nad zespołami developerskimi i dbanie o ich relacje z klientem

  • współtworzenie strategii sprzedażowej i rozszerzanie sieci partnerskiej

  • przygotowywanie ofert handlowych i finalizację sprzedaży

  • przygotowywanie dokumentacji, weryfikację kontraktów i nadzorowanie obiegu dokumentów

  • analizę rynku i konkurencji oraz regularne raportowanie


Oczekujemy:

  • min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży IT

  • zrozumienia specyfiki branży IT i głębokiego zrozumienia rynku i potrzeb klienta

  • proaktywności – samodzielnego wyszukiwania nowych okazji biznesowych, inicjowania kontaktów z klientami i podejmowania działań bez czekania na polecenia

  • umiejętności budowania i utrzymania wartościowych i długotrwałych relacji z klientami

  • samodzielności w kreowaniu okazji biznesowych

  • umiejętności prowadzenia prezentacji handlowych oraz skutecznych negocjacji

  • ustalania i negocjowania umów związanych z wykonywaniem usług

  • regularnego kontaktu z klientami i partnerami oraz ścisłej współpracy z innymi działami firmy

  • znajomości języka angielskiego na poziomie C1

  • umiejętności dobrej organizacji pracy i koncentracji na wynikach


Co oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie dowolnej formy współpracy (UoP, B2B)

  • hybrydowy model pracy (📍 Rybnik) z elastycznymi warunkami – sam decydujesz, czy pracujesz zdalnie, czy z biura

  • dedykowany, nowy sprzęt i doświadczony zespół

  • atrakcyjny pakiet benefitów:

    • karta MultiSport

    • prywatna opieka medyczna

    • dofinansowanie nauki języków

    • dofinansowanie do szkoleń i kursów

    • ubezpieczenie na życie

    • służbowy telefon

  • firmowe śniadania i obiady 🍎 dwa razy w tygodniu


Proces rekrutacji:

  1. Akceptacja CV - kontakt z kandydatami przez email

  2. Spotkanie HR - prowadzone przez Google Meet (maks. 30 minut)

  3. Rozmowa z Team Leaderem (maks. 60 minut)

  4. Clifton Strengths - test Gallupa (ok. 40 minut)

  5. Spotkanie z naszym CEO - finalna rozmowa (ok. 30 minut)

Account Manager - fireup.pro