Junior Customer Care Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Junior Customer Care Specialist

Warszawa
5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 7 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Foodsi Sp. z o. o.

Foodsi Sp. z o. o.

Owocowe czwartki to przeszłość. W Foodsi stawiamy na szufladę ze słodyczami. I to nie od święta, a 24/7. Bo cukier to energia, a tej potrzebujemy całkiem sporo, żeby robić to, co robimy najlepiej – ratować jedzenie przed zmarnowaniem. Mamy zajawkę, a troska o planetę nie jest nam obca. Połączenie idealne? Być może… Do pełni szczęścia brakuje nam chyba tylko Ciebie :)

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Customer Care

CRM

empathy

obsługa klienta

Mile widziane

Startup

Slack

zendesk

food-tech

Google Suite

Notion

Opis stanowiska

Masz lekkie pióro, anielską cierpliwość, wrodzoną empatię i chcesz rozwijać razem z nami Foodsi? 💚 


Dołącz do ekipy Foodsi jako Junior Customer Care Specialist! 💎

 

Jako Junior Customer Care Specialist będziesz:

  • Budować i utrzymywać relacje z użytkownikami naszej aplikacji
  • Rozwiązywać problemy i odpowiadać na zapytania użytkowników Foodsi
  • Wspólne z zespołem omawiać przypadki w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta na najwyższym poziomie
  • Współtworzyć strategię komunikacji z użytkownikami

 

Dlatego to stanowisko jest dla Ciebie, jeżeli:

  • Masz 1+ rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem “problem” to “solving” 😜
  • Jesteś pozytywną i pełną empatii osobą
  • Nie lubisz, gdy coś wisi w Inboxie, a Twoją domeną jest porządek
  • Masz lekkie pióro, umiesz pisać merytorycznie, miło i wiesz kiedy polukrować wypowiedź emoji 🌈
  • Biegle znasz język polski i komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim
  • Nie straszna Ci praca w weekendy raz na jakiś czas 🐝

Zdobędziesz dodatkowe punkty, jeśli:

  • masz wcześniejsze doświadczenie pracy w branży food-tech lub startupie
  • Znasz narzędzia, z których korzystamy takie jak: Slack, Notion, GSuite, Zendesk

 

A tego możesz oczekiwać od nas:

  • wynagrodzenia w przedziale 5000 - 7000 PLN (netto B2B lub brutto UZ) 💸
  • realnego wpływu na pracę biura Foodsi — serio, jesteśmy bardziej niż otwarci na Twoje pomysły!
  • pracy przy innowacyjnym i nietuzinkowym projekcie z sektora food-tech 🌮
  • możliwości rozwijania się w strukturze Foodsi 🚀
  • MacBooka i wszystkiego innego, czego potrzebujesz do efektywnej pracy 🛍️
  • szczerego wsparcia nie tylko w realizacji celów, ale też Twojego zdrowia i samopoczucia, o które zadbają prywatna opieka medyczna i kafeteria benefitów 🏄🏻‍♀️
  • 20 dni płatnego time-off, dodatkowego wolnego dnia w miesiącu twoich urodzin i płatnej przerwy świątecznej 🏝️
  • wygodnego, nowoczesnego i przyjaznego zwierzakom 🐕 biura w centrum Warszawy (mieścimy się w Central Point przy metrze Świętokrzyska) oraz elastycznych godzin pracy
  • pracy w naprawdę fajnym teamie i startupowym środowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi 🧡

 

Sam proces wygląda tak:

  1. ☎️ Krótki telefon od nas
  2. 📋 Zadanie rekrutacyjne 
  3. 🏙️ Spotkanie w naszym biurze

 

Chcesz się dowiedzieć więcej o Foodsi? Zajrzyj TUTAJ


Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ I RATUJ PYSZNOŚCI Z NAMI 🚀

5 000 - 7 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 7 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Associate Support Specialist

Nowa
SE Ranking
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
CRM
Jira
HubSpot
Nowa