Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim (praca zdalna)
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim (praca zdalna)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

słoweński C1

angielski B2

obsługa klienta

empatia

obsługa pacjenta

obsługa komputera

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

🚀 Dołącz do zespołu Foundever! 🚀

Czy szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingowej? Jesteśmy wiodącą firmą z 1500 pracownikami w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i praca zdalna), i obecnie szukamy takiej osoby jak Ty, aby dołączyła do naszego zespołu!


🌟 Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim 🌟


Praca zdalna



Twoje zadania:

✅ Świadczenie usług klientom na najwyższym poziomie (czat/e-mail/telefon);

✅ Odpowiadanie na przychodzące połączenia i osiąganie celów ustalonych przez klienta i firmę;

✅ Przestrzeganie polityki i procedur firmy, zapewniając najwyższą jakość;

✅ Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;

✅ Osiąganie celów dotyczących jakości połączeń i satysfakcji klienta.


Czego od Ciebie oczekujemy?

🌍 Język: Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego (poziom C1) i angielskiego (B2);

💼 Doświadczenie: super jeśli masz doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta;

💻 Technologia: Znajomość MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe;

🌞 Osobowość: Motywacja i entuzjazm;

💻Wymagany jest modem z portem Ethernet oraz opcją VPN, który musi być odblokowany.


Atutem będzie:

📝 Umiejętność priorytetyzacji i planowania;

💪 Samodzielność oraz zdolność do pracy przy minimalnym nadzorze;

🔧 Umiejętność rozwiązywania problemów;

🔍 Skupienie na detalach;

🏅 Umiejętności sprzedażowe;

🤝 Umiejętności miękkie.


Warunki pracy:

📜 Umowa zlecenie lub umowa o pracę;

⌚ Godziny pracy: 8:00 - 18:00, od poniedziałku do piątku (8 godzin dziennie);

🏡 Praca zdalna.


Co warto wiedzieć:

💸 Wsparcie finansowe na okulary i wakacje, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka itp.);

💊 Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;

🏆 Dostępna jest karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;

📈 Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową między lokalizacjami.


O firmie:

Foundever™ to światowy lider w dziedzinie obsługi klienta (CX). Z 170 000 pracownikami na całym świecie jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za najlepszą obsługę i satysfakcję klienta dla ponad 750 czołowych marek na świecie, działających przede wszystkim w obszarze cyfrowym. Nasze innowacyjne rozwiązania CX, technologia i wiedza są projektowane w celu wsparcia potrzeb operacyjnych naszych klientów i dostarczenia bezproblemowych doświadczeń klientom w tych kluczowych momentach.

⏰ Nie zwlekaj, czekamy na Twoje zgłoszenie! ⏰