Presale Solutions Architect
architekt:
145 – 210 zł/h netto + VAT (B2B)
18,000 – 25,500 zł brutto (UoP)
Gliwice, Zdalnie
angielski C1
Presale Solutions Architect to połączenie dwóch kompetencyjnych „supermocy” – łączy w sobie umiejętności architekta technicznego i konsultanta biznesowego. Osoba na tym stanowisku odpowiada za pierwszy kontakt z nowymi klientami – prezentuje możliwości technologiczne i procesowe Future Processing oraz doradza w wyborze najlepszego rozwiązania. Reprezentuje wartości FP jako zaufany partner i dostawca usług.
Szukamy Ciebie, jeśli posiadasz:
min. 6 lat pracy w IT, w tym co najmniej rok w roli Lead Developera, Architekta lub na podobnym stanowisku,
szeroką wiedzę techniczną dotycząca technologii, platform, narzędzi i usług, pozwalająca na rekomendowanie oraz projektowanie odpowiednich rozwiązań dla danego systemu IT,
ekspercką wiedzę techniczną dotycząca co najmniej jednej platformy lub języka programowania (minimum poziom seniora);
umiejętność badania i kreowania potrzeb klientów,
umiejętność projektowania i planowania realizacji systemów informatycznych w perspektywie wielu miesięcy i lat;
rozwinięte umiejętności autoprezentacji oraz sprzedażowe,
umiejętność podejmowania decyzji oraz zarządzania ryzykiem,
wiedzę na temat trendów technologicznych i biznesowych w obszarze IT,
gotowość do podróży służbowych za granicę,
znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym (minimum C1) – warunek konieczny.
Co cię czeka w tej roli?
projektowanie architektury oprogramowania dla nowych i istniejących klientów zgodnie ze strategią technologiczną firmy,
opracowywanie planów realizacji projektów na początkowych etapach współpracy z nowymi klientami,
prezentowanie możliwości technologicznych, procesowych, a także doświadczeń firmy w bezpośrednim kontakcie z klientem oraz doradztwo w zakresie doboru oferowanych rozwiązań,
pozyskiwanie wymagań technologicznych oraz biznesowych, oraz ich dokumentacja,
współpraca z naszymi jednostkami biznesowymi w tworzeniu ofert oraz wspieranie ich w realizacji celów sprzedażowych,
reprezentowanie firmy na konferencjach i innych wydarzeniach branżowych,
tworzenie/usprawnianie procesów, narzędzi i materiałów sprzedażowych w celu maksymalizacji szans na pozyskanie klienta,
doradztwo w zakresie identyfikowania oraz kwalifikowania okazji sprzedażowych,
prowadzenie negocjacji w zakresie czasu trwania projektów, doboru technologii oraz składu zespołu.
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty