Oferty
Pracownik ds. obsługi klienta
Nowa
Support

Pracownik ds. obsługi klienta

4 880 - 5 180 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Praca zmianowa

komunikatywność

praca w zespole

język angielski

Mile widziane

analiza

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Gameseal.com to platforma e-commerce, działająca globalnie, specjalizująca się w sprzedaży kodów aktywacyjnych do gier PC, konsol, kart przedpłaconych, subskrypcji oraz software. Wraz z ciągłym rozwojem firmy i zwiększaniem skali sprzedaży, poszukujemy nowego członka naszego zespołu na stanowisko Pracownik ds. obsługi klienta. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z silną orientacją na klienta i jego potrzeby oraz cechuje Cię efektywne i skuteczne rozwiązywanie problemów, to zapraszamy Cię do zapoznania się z dalszą częścią oferty.


Zakres obowiązków:

  1. Odpowiadanie na zapytania klientów, które napływają za pośrednictwem wiadomości e-mail za pośrednictwem narzędzia Helpdesk oraz mediów społecznościowych.
  2. Pomoc w procesie zakupowym oraz obsługa posprzedażowa, która ma znaczny wpływ na satysfakcję klienta.
  3. Rozwiązywanie problemów, skarg oraz przyjmowanie reklamacji klientów, czyli cierpliwe poprowadzenie ich krok po kroku aż do rozwiązania sprawy.
  4. Zbieranie opinii klientów, a także odpowiadanie na już istniejące pozytywne jak i negatywne recenzje. Przekazywanie zawartych w nich cennych informacji do odpowiednich zespołów, które na ich podstawie będą mogły stale ulepszać nasze produkty i usługi.
  5. Analiza transakcji klientów i monitorowanie podejrzanych zachowań w celu wykrywania wszelkich nieautoryzowanych działań lub potencjalny zagrożeń. Twoja czujność będzie kluczowa dla zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów oraz firmy.


Wymagania:

  1. Swoboda w komunikacji (pisanej) w języku angielskim.
  2. Gotowość do pracy zmianowej: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
  3. Status studenta lub osoby uczącej się.
  4. Samodyscyplina, odpowiedzialność i zdrowe podejście do pracy.
  5. Umiejętność analizy oraz krytycznego myślenia.
  6. Pozytywne nastawienie do klienta.
  7. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.


Oferujemy:

  1. Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin.
  2. Nabycie unikatowej wiedzy, w tym z zakresu technologii (dostawcy płatności, automatyzacja), analiz, prowadzenia projektów, zarządzania ryzykiem i innych.
  3. Możliwość rozwoju na ścieżce zawodowej, m.in. analityka ds. oszustw i nadużyć finansowych (anti-fraud).
  4. Profesjonalne przygotowanie do pracy – szkolenie i opieka mentora.
  5. Umowę zlecenie.
  6. Wynagrodzenie 30,50 zł/h + premia w wysokości 0-400 zł brutto.
  7. Zniżki pracownicze na produkty m.in. gry komputerowe, karty podarunkowe Zalando, Netflix itp.
4 880 - 5 180 PLN

Umowa zlecenia

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Service Center dla dm Deutschland)

Nowa
6 000 - 10 000 pln
dmTECH Polska
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

Nowa
Bean&Buddies Sp. z o.o.
Warszawa
sprzedaż i rozwój biznesu
obsługa klienta
realizacja projektów
Nowa

Junior KYC Specialist

Nowa
ALTEN Polska
Łódź
Quick Learn
FATCA
KYC
Nowa

Client Contract Coordinator / Koordynator ds. Umów i Wsparcia Projektów Zrównoważonego Budownictwa

Nowa
5 400 - 6 600 pln
JW_A Sp. z o.o. Sp. k.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Workspace
Click up
Nowa

Marketing Automation Specialist

Nowa
5 000 - 7 000 pln
YOULEAD
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
analiza
priorytetyzacja
multitasking
Nowa