Gameseal.com to platforma e-commerce, działająca globalnie, specjalizująca się w sprzedaży kodów aktywacyjnych do gier PC, konsol, kart przedpłaconych, subskrypcji oraz software. Wraz z ciągłym rozwojem firmy i zwiększaniem skali sprzedaży, poszukujemy nowego członka naszego zespołu na stanowisko Pracownik ds. obsługi klienta. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z silną orientacją na klienta i jego potrzeby oraz cechuje Cię efektywne i skuteczne rozwiązywanie problemów, to zapraszamy Cię do zapoznania się z dalszą częścią oferty.
Zakres obowiązków:
- Odpowiadanie na zapytania klientów, które napływają za pośrednictwem wiadomości e-mail za pośrednictwem narzędzia Helpdesk oraz mediów społecznościowych.
- Pomoc w procesie zakupowym oraz obsługa posprzedażowa, która ma znaczny wpływ na satysfakcję klienta.
- Rozwiązywanie problemów, skarg oraz przyjmowanie reklamacji klientów, czyli cierpliwe poprowadzenie ich krok po kroku aż do rozwiązania sprawy.
- Zbieranie opinii klientów, a także odpowiadanie na już istniejące pozytywne jak i negatywne recenzje. Przekazywanie zawartych w nich cennych informacji do odpowiednich zespołów, które na ich podstawie będą mogły stale ulepszać nasze produkty i usługi.
- Analiza transakcji klientów i monitorowanie podejrzanych zachowań w celu wykrywania wszelkich nieautoryzowanych działań lub potencjalny zagrożeń. Twoja czujność będzie kluczowa dla zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów oraz firmy.
Wymagania:
- Swoboda w komunikacji (pisanej) w języku angielskim.
- Gotowość do pracy zmianowej: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
- Status studenta lub osoby uczącej się.
- Samodyscyplina, odpowiedzialność i zdrowe podejście do pracy.
- Umiejętność analizy oraz krytycznego myślenia.
- Pozytywne nastawienie do klienta.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin.
- Nabycie unikatowej wiedzy, w tym z zakresu technologii (dostawcy płatności, automatyzacja), analiz, prowadzenia projektów, zarządzania ryzykiem i innych.
- Możliwość rozwoju na ścieżce zawodowej, m.in. analityka ds. oszustw i nadużyć finansowych (anti-fraud).
- Profesjonalne przygotowanie do pracy – szkolenie i opieka mentora.
- Umowę zlecenie.
- Wynagrodzenie 30,50 zł/h + premia w wysokości 0-400 zł brutto.
- Zniżki pracownicze na produkty m.in. gry komputerowe, karty podarunkowe Zalando, Netflix itp.