Get Noticed Agency
Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce. Agencja to zespół ponad 40 Specjalistów, którzy pracują w 9 działach. Dołącz do naszego zespołu, a na pewno nie wykonasz kroku w tył!
👋 Dzień dobry, cześć!
Poszukujemy doświadczonych Project Managerów nazywanych także Accountami, czy tak jak u nas Customer Success Specialist.
Postanowiliśmy nazwać ten dział Customer Success, ponieważ wiemy, że sukces klienta osiągnięty dzięki naszym działaniom to rozwój dla każdej ze stron ✨.
Stanowisko jest w 80% oparte na zarządzaniu projektami marketingowymi klienta oraz 20% na dosprzedaży usług dla klientów ze swojego portfolio, z których można uzyskać dodatkową premię.
Zależy nam na doświadczeniu przede wszystkim w dużych i średnich projektach (minimum parę usług, budżety reklamowe 50k PLN+), gdyż z takimi projektami i budżetami będziesz miał/a styczność dołączając do nas na to stanowisko!
Współpracujemy z markami tj. Neonail, S’portofino, Opengift, Kinderkraft.
Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce! Aktualnie nasz zespół to prawie 50 Specjalistów i Ekspertów. Agencja posiada 9 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: SEM, Social Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business, Analityka oraz Marketing Automation 🚀.
Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional, Microsoft Advertising Partner oraz Allegro Ads Partners. 🏅
Obowiązki
zarządzanie współpracą z klientami głównie z obszaru e-commerce, posiadającymi więcej niż jedną usługę z obszaru digital marketingu - nierzadko działającymi na wielu rynkach europejskich,
organizacja i prowadzenie spotkań z klientem, a także spotkań wewnętrznych, podczas której omawiana jest strategia działań,
zarządzanie workflow projektów w Asanie,
kontakt z klientem w formie spotkań na żywo, video-konferencji, rozmów telefonicznych jak i korespondencji mailowej,
upselling usług agencji wśród obsługiwanych klientów (dodatkowo premiowany),
monitorowanie i analiza biznesu klienta na podstawie dostępnych narzędzi jak Google Analytics, Menedżer Reklam Facebooka, Semstorm,
przygotowywanie raportów i omawianie ich z klientem,
edukacja i onboarding nowych klientów,
śledzenie trendów i benchmarków w branży digital marketingu.
Wymagania
dobrze znasz digital marketing, a pojęcia z obszarów: Google Ads, SEO, Google Analytics, Social Ads nie są Ci obce,
masz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji marketingowej lub domu mediowym,
z łatwością nawiązujesz, a także utrzymujesz długotrwałe relacje (to bardzo ważne!),
wiesz jak budować dobry wizerunek firmy w oczach klientów i partnerów,
pracowałeś/aś na narzędziu do zarządzania zadaniami tj. Asana, Jira, ClickUp,
bez trudu tworzysz dedykowane prezentacje raportowe,
potrafisz negocjować, mając z tyłu głowy rentowność produktu,
swobodnie posługujesz się narzędziami takimi jak: Google Analytics 4, Panel Google Ads, Menedżer reklam na Facebooku, Semstorm i Ahrefs,
potrafisz samodzielnie ocenić efektywność działań digital marketingowych w oparciu o podstawowe raporty z w/w narzędzi,
jesteś samodzielny/a i potrafisz zorganizować sobie pracę własną.
(mile widziane: posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,)
Oferujemy
umowę o pracę bądź kontrakt B2B,
pracę hybrydową po okresie próbnym - 3 dni pracy z biura/2 dni pracy z domu w tygodniu,
współpracę z firmami będącymi liderami w swoich branżach,
premię retencyjną oraz prowizję od dosprzedaży usług,
służbowego Macbooka i telefonu,
platformę benefitową, na której możesz wybrać świadczenia dopasowane do Ciebie,
bardzo duże portfolio usług agencyjnych (co ułatwia dosprzedaż usług),
atmosferę pełną otwartości i szacunku,
pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
współpracę z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
poszukiwanie błędów w procesach, a nie w ludziach,
zaufanie,
wsparcie od każdego współpracownika,
udział w konferencjach i szkoleniach.
Proces rekrutacyjny
👉 Zaaplikuj – jeśli spełniasz poniższe warunki – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie rozmowa w naszym biurze z Leszkiem - Managerem działu CS oraz Michałem - współzałożycielem Agencji. (60-90 min.)
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy