👋 Cześć, dzień dobry!
Poszukujemy Specjalisty, który swoją wiedzą i doświadczeniem wesprze nasz prężnie działający, siedmioosobowy dział SEM.
- Będąc w dziale PPC nie zajmujesz się obsługą klienta - od tego jest dział Customer Success, który wie jak rozmawiać z klientem i wie czym jest asertywność. Oczywiście jako specjaliści ściśle współpracujecie z działem CS tworząc raporty, mediaplany czy analizy, jednak spotkania z klientami to nie codzienność.
- Będąc w dziale PPC nie musisz dbać o swoje portfolio klientów i nie jest one ściśle powiązane z Twoją wypłatą. Nie musisz również aktywnie poszukiwać klientów, aby utrzymać swoją pensję. Za to jest odpowiedzialny dział New Business oraz Business Development Manager.
W dziale SEM będziesz miał/a pod opieką maksymalnie kilkunastu klientów, dzięki czemu będzie przestrzeń na analizę klienta, testy A/B czy też optymalizacje kont.
*Szukamy osób z Poznania i okolic, ze względu na hybrydowy model pracy.
Zainteresowany/a? Zapoznaj się z dalszą częścią ogłoszenia i zobacz czy to właśnie Ciebie szukamy!
Trochę o nas:
Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to ponad 45 Specjalistów. Agencja posiada 6 zespołów specjalistycznych, dzięki którym skutecznie i proaktywnie realizujemy projekty. W skład obszaru Performance wchodzą: SEM, Social Ads, Social Organic, SEO, Analityka internetowa oraz Marketing Automation. Dodatkowo mamy działy Graphic Design, New Business oraz Customer Success i to właśnie dział CS dba o strategiczny rozwój klienta i kontakt z nim 🚀.
Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional, Microsoft Advertising Partner oraz Allegro Ads Partners.
💼 Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należą:
- tworzenie i wdrażanie strategii reklamowych dla klientów,
- analiza/ audyt kont potencjalnych klientów,
- optymalizacja reklam, ciągłe poszukiwanie pomysłów i rozwiązań ulepszających kampanie,
- optymalizacja feedów produktowych,
- tworzenie estymacji oraz mediaplanów dla nowych klientów,
- uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Google,
- współpraca z innymi działami w firmie,
- raportowanie wyników kampanii Twoich klientów oraz rekomendowanie dalszych działań,
- śledzenie najnowszych rozwiązań związanych z SEM i ich implementacja na kontach klientów.
✅ Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:
- masz minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads,
- bardzo dobrze znasz narzędzia: Google Analytics 4, Google Ads Editor, Google Workspace,
- masz doświadczenie w pracy agencyjnej oraz współpraca z firmami z obszaru e-commerce,
- myślisz analitycznie, co pozwoli na podejmowanie decyzji w oparciu o dane,
- jesteś kreatywny/a i chętnie wychodzisz poza schematy,
- posiadasz wiedzę, dzięki której będziesz mógł/mogła całościowo analizować biznesy klientów.
- mile widziane: masz doświadczenie w prowadzeniu: Allegro Ads, Microsoft Advertising, Display&Video 360
🎁 Czego możesz się spodziewać od nas:
- atmosfery pełnej otwartości i szacunku,
- pracy w agencji „top of mind” w naszej niszy,
- dbałości o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
- współpracy z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
- procesów, które usuwają chaos organizacyjny,
- poszukiwania błędów w procesach, a nie w ludziach,
- zaufania,
- jasno określonych celów i zadań w strukturze firmy,
- wsparcia od każdego współpracownika,
- Macbooka do pracy,
- udziału w konferencjach i szkoleniach,
- prawdziwej możliwości rozwoju,
- wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności i doświadczenia,
- możliwości współpracy w ramach UoP lub B2B,
- platformy kafeteryjnej MyBenefit.
Chcesz wiedzieć więcej?
👉 Zaaplikuj - jeśli spełniasz poniższe warunki - chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej online lub na żywo, powiemy więcej o nas i posłuchamy o Tobie. 🙂
👉 Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, zaprosimy Cię na pierwsze spotkanie z HR Business Partnerką - Dominiką (30-40 minut).
- Pomiędzy etapami wyślemy Ci zadanie rekrutacyjne.
- Jeśli rozmowa wstępna i zadanie okażą się pozytywne, drugim etapem będzie spotkanie z Bogusiem - Performance Managerem. (60-90 minut).
Zobacz, jak u nas jest!
📹 Get Noticed Agency - pozwól się zauważyć w Internecie!
🟦 Facebook
📷 Instagram
💼 LinkedIn