Oferty
Junior Customer Service
Nowa
Support

Junior Customer Service

Warszawa
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

skrupulatność

Zorganizowanie

Dokładność

Opis stanowiska

Grupa MBE  łączy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie strategiczne, kreatywne oraz przy wdrożeniach projektów employer brandingowych dla pracodawców pod marką MBE:branding, działalność wydawniczą skierowaną do finansistów, a także obcokrajowców szukających zatrudnienia w Polsce.

Do zespołu Customer Care w mediach rekrutacyjnych KarierawFinansach.pl i CareersinPoland.com poszukujemy osoby na stanowisko Junior Customer Service Specialist.

 

Twój zakres obowiązków:

  • profesjonalne przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych,
  • dbanie o jakość ogłoszeń zamieszczanych w serwisach: KarierawFinansach.pl oraz CareersinPoland.com,
  • komunikacja z klientami – telefoniczna i mailowa,
  • research, uzupełnianie danych dotyczących ogłoszeń na rynku oraz kontakt mailowy z poszukujących pracowników firmami,
  • budowanie i rozwój długofalowych relacji z klientami,
  • obsługa obecnych i nowych klientów - odpowiadanie na pytania, pomoc w rozwiązywaniu problemów,
  • współpraca z innymi działami (marketing, sprzedaż).

 

Wymagamy od Ciebie:

  • zorganizowania, skrupulatności i sumienności,
  • biegłej znajomości języka polskiego,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną pracę z klientami,
  • otwartości na rozmowę z klientami i chęć pomocy,
  • zorientowania na cel, chęć do nauki i rozwoju.

 

Oferujemy:

  • pracę hybrydową z biura na warszawskim Mokotowie - 2 razy w tygodniu zapraszamy Cię do naszej siedziby przy ul. Narbutta, 5 minut od stacji metra Pola Mokotowskie,
  • umowę zlecenie, praca w wymiarze 120-130 godzin miesięcznie, 
  • wynagrodzenie 30,50zł/h brutto,
  • narzędzia niezbędne do pracy – laptop i telefon,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dofinansowanie do karty MultisportPlus,
  • zajęcia z j. angielskiego w godzinach pracy,
  • nieformalną atmosferę w zgranym zespole,
  • możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 8:00-10:00.

 

 

Proces rekrutacji

  1. Jeśli Twoje CV odpowiada naszym wymaganiom zaprosimy Cię na krótką rozmowę telefoniczną z naszym HR Business Partnerem, podczas której potwierdzimy Twoje oczekiwania finansowe, dostępność, sprawdzimy Twój poziom j. angielskiego oraz opowiemy Ci o firmie i odpowiemy na Twoje pytania.
  2. Ostatnim etapem będzie rozmowa w naszym warszawskim biurze, która potrwa około 1,15h. Podczas niej porozmawiamy o Twoich kompetencjach miękkich oraz dopasowaniu do zespołu.

Na samym końcu, po pozytywnym zakończeniu rozmowy finałowej, otrzymasz od nas ofertę.

 

Sprawdź podobne oferty pracy

Informatyk Wsparcia Technicznego - HelpDesk

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
MS Office
PC
Nowa

Specjalista(-ka) ds. Relacji z Użytkownikami

Nowa
4 000 - 6 000 pln
A&S sp. z o.o.
Kraków
CRM
Microsoft Office Excel
doradztwo
Nowa

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
eSambo
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta

Nowa
6 000 - 6 800 pln
Car Service Partner sp. z o.o.
Łódź
prawo jazdy kat. B
elastyczność
Punktualność
Nowa

Customer Happiness Contributor - Temporary Assignment (3 months) with start ASAP

Nowa
Aion Bank
Warszawa
English
Attention to details
Nowa