Specjalista do spraw kontaktu z klientem w dziale BDC marka Skoda
Morska 80, Gdynia
Grupa Plichta
Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń przychodzących oraz realizacja kampanii wychodzących,
Rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz umiejętny dobór rozwiązań,
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami,
Obsługa systemów CRM, wprowadzanie danych do systemów, monitorowanie aktywności działu sprzedaży,
Współpraca z odrębnymi działami firmy.
Nasze wymagania
Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację wykonywanych zadań,
Wysoka kultura osobista, komunikatywność i otwartość, prawidłowa dykcja,
Umiejętność aktywnego słuchania, swoboda w kontakcie z ludźmi,
Umiejętności sprawnej obsługi komputera, doświadczenia w pracy z różnymi programami/aplikacjami, łatwość w obsłudze nowych narzędzi i rozwiązań,
Gotowość do pracy zmianowej (08:00:16:00 oraz 11:00-19:00).
Mile widziane
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
Czynne prawo jazdy kat. B (będzie dodatkowym atutem).
To oferujemy
Współpracę z jedną z trzech największych grup dealerskich w Polsce,
Wdrożenie i system szkoleń,
System premiowy,
Szansę rozwoju zawodowego,
Umowę zlecenie, umowę o pracę, B2B.
Specjalista do spraw kontaktu z klientem w dziale BDC marka Skoda
Specjalista do spraw kontaktu z klientem w dziale BDC marka Skoda
Morska 80, Gdynia
Grupa Plichta