Analityk Marketingowy/Analityczka Marketingowa 💛

Analityk Marketingowy/Analityczka Marketingowa 💛

BI & Data

Pana Tadeusza 4, Kraków

InPost

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Looker
SQL
Azure
Google Tag Manager
Python
Google Cloud Platform
Microsoft Power BI
Firebase

Opis stanowiska

Jako Analityk Marketingowy/Analityczka Marketingowa w InPost, będziesz odpowiedzialny za kompleksowe wdrożenie i zarządzanie Google Analytics 360 oraz Google Tag Manager, monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) i analizę danych (związaną z programem lojalnościowym oraz nowymi rozwiązaniami dla konsumentów). W tej roli będziesz również współpracować z wewnętrznym działem Marketingu oraz Data, a także zewnętrznymi partnerami w zakresie wdrożeń i narzędzi analitycznych.


Zakres zadań:

  • Kompleksowe wdrożenie Google Analytics 360 na stronach www (w tym konfigurację konta, implementację kodu śledzącego, ustawienia widoków oraz integrację z innymi narzędziami)
  • Implementacja tagów w Google Tag Manager, tworząc i konfigurując strategię tagowania, aby zapewnić precyzyjne śledzenie danych na stronie internetowej
  • Monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) związanych z aktywnością użytkowników (BigQuery oraz Databricks).
  • Tworzenie wizualizacji danych oraz dashboardów przy użyciu Power BI, Looker i innych narzędzi.
  • Samodzielne przygotowywanie raportów i analiz marketingowych dla działu marketingu i biznesu.
  • Rekomendowanie i prowadzenie testów A/B oraz innych badań na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami w zakresie zakupu i koordynacji narzędzi analitycznych.


Nasze wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy jako web analityk/analityk internetowy/analityk marketingowy.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie przy wdrożeniach Google Analytics 360, Google Tag Manager
  • Znajomość narzędzi takich jak Firebase, Google Looker Studio lub PowerBI.
  • Praktyczne doświadczenie w pracy z SQL lub Python
  • Znajomość platform chmurowych (Google Cloud Platform, Microsoft Azure)
  • Znajomość systemów CMS oraz narzędzi do testów A/B.
  • Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz zdolność do znajdowania i weryfikacji informacji.


Jeśli jesteś osobą, która potrafi przekładać dane na konkretne działania marketingowe i chcesz mieć realny wpływ na rozwój jednej z największych firm logistycznych w Polsce, dołącz do nas!

Aplikuj teraz i stań się częścią zespołu InPost!


Nie przekonał Cię sam opis stanowiska? Oto, co u nas znajdziesz:

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
  • program rekomendacji pracowniczych
  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
Oferta dodana: 06.05.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca