Jako Analityk Marketingowy/Analityczka Marketingowa w InPost, będziesz odpowiedzialny za kompleksowe wdrożenie i zarządzanie Google Analytics 360 oraz Google Tag Manager, monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) i analizę danych (związaną z programem lojalnościowym oraz nowymi rozwiązaniami dla konsumentów). W tej roli będziesz również współpracować z wewnętrznym działem Marketingu oraz Data, a także zewnętrznymi partnerami w zakresie wdrożeń i narzędzi analitycznych.
Zakres zadań:
- Kompleksowe wdrożenie Google Analytics 360 na stronach www (w tym konfigurację konta, implementację kodu śledzącego, ustawienia widoków oraz integrację z innymi narzędziami)
- Implementacja tagów w Google Tag Manager, tworząc i konfigurując strategię tagowania, aby zapewnić precyzyjne śledzenie danych na stronie internetowej
- Monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) związanych z aktywnością użytkowników (BigQuery oraz Databricks).
- Tworzenie wizualizacji danych oraz dashboardów przy użyciu Power BI, Looker i innych narzędzi.
- Samodzielne przygotowywanie raportów i analiz marketingowych dla działu marketingu i biznesu.
- Rekomendowanie i prowadzenie testów A/B oraz innych badań na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami w zakresie zakupu i koordynacji narzędzi analitycznych.
Nasze wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy jako web analityk/analityk internetowy/analityk marketingowy.
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie przy wdrożeniach Google Analytics 360, Google Tag Manager
- Znajomość narzędzi takich jak Firebase, Google Looker Studio lub PowerBI.
- Praktyczne doświadczenie w pracy z SQL lub Python
- Znajomość platform chmurowych (Google Cloud Platform, Microsoft Azure)
- Znajomość systemów CMS oraz narzędzi do testów A/B.
- Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz zdolność do znajdowania i weryfikacji informacji.
Jeśli jesteś osobą, która potrafi przekładać dane na konkretne działania marketingowe i chcesz mieć realny wpływ na rozwój jednej z największych firm logistycznych w Polsce, dołącz do nas!
Aplikuj teraz i stań się częścią zespołu InPost!
Nie przekonał Cię sam opis stanowiska? Oto, co u nas znajdziesz:
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością