Customer Care Specialist
Pana Tadeusza 4, Kraków
InPost
Twoje zadania:
obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących w języku angielskim 📞
obsługa formularza kontaktowego, e-mail oraz czat 💬
analiza oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych 🔍
udzielanie klientom rzetelnych i aktualnych informacji na temat produktów i usług zgodnie z informacjami zawartymi w systemach i narzędziach wspomagających 📋
weryfikacja zgłoszeń od Klientów zewnętrznych i wewnętrznych ✅
wsparcie procesu zarządzania wiedzą i jakością, tworzenie materiałów z instrukcjami/procedurami/szablonami 📚
udział w innych zadaniach zleconych przez bezpośredniego przełożonego 🎯
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym min. C1 🇬🇧
minimum pół roku doświadczenia w pośredniej obsłudze klienta (telefon/mail/czat) 💼
znajomość specyfiki pracy w środowisku międzynarodowym 🌍
gotowość do pracy w trybie zmianowym i dużym tempie pracy ⚡
umiejętność prowadzenia rozmów, udzielania porad i diagnozowania potrzeb 🗣️
komunikatywność i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka 😊
cierpliwość i odporność na stres 😌
dostępność do pracy na pełen etat w systemie zmianowym (8-21) w trybie równoważnym, czyli również w weekendy i święta ⏰
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce 🚀
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych 📈
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością 🤝
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej) 🎁
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów 💻
program rekomendacji pracowniczych 👥
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) ❤️