Pracownik recepcji- 1 zmiana! Konotopa k. Piastowa

30 - 31 PLNBrutto za godzinę - UZ
Praca biurowa

Pracownik recepcji- 1 zmiana! Konotopa k. Piastowa

Praca biurowa
-, Piastów +1 Lokalizacja

Jaga Recruitment Sp. z o.o.

Pełny etat
UZ
Staż / Junior
Praca stacjonarna
30 - 31 PLN
Brutto za godzinę - UZ

Opis stanowiska

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) zatrudni osobę na stanowisko recepcjonita/tka.


Miejsce pracy: Konotopa

Pracownik recepcji- 1 zmiana! Konotopa k. Piastowa


Oferujemy: 

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,

  • Wynagrodzenie 30,50 zł brutto/h,

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16!


Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa Recepcji w siedzibie firmy,

  • Współpraca z firmami kurierskimi i pocztą,

  • Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów i informacji, dystrybucję poczty wśród pracowników,

  • Kontakt z dostawcami m.in. w zakresie zamawiania potrzebnych materiałów, art. biurowych i spożywczych,

  • Bieżące wsparcie zarządu oraz pracowników w zakresie administracyjnym.


Oczekiwania:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta,

  • Doskonała organizacja pracy,

  • Mile widziany status studenta.

 

Zainteresowany/a? Aplikuj już teraz!

Wymagane umiejętności

obsługa recepcji

obsługa klienta

obieg dokumentów

administracja

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 08.12.2025

Pracownik recepcji- 1 zmiana! Konotopa k. Piastowa

30 - 31 PLNBrutto za godzinę - UZ
Podsumowanie oferty

Pracownik recepcji- 1 zmiana! Konotopa k. Piastowa

-, Piastów
Jaga Recruitment Sp. z o.o.
30 - 31 PLNBrutto za godzinę - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest ____JAGA Temp Sp. z o.o.___ z siedzibą w ____Błoniu___, ul. __Powstańców 18b_____(dalej jako "adm... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.