Oferty
Customer Care Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Customer Care Specialist

4 700 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

elastyczność

odpowiedzialność

obsługa klienta

Mile widziane

dobra organizacja pracy

komunikatywność

praca w grupie

multitasking

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

JJM development

Bringing digital project to life

Jesteśmy polskim startu-upem produkującym od podstaw i rozwijającym biznesowo produkty cyfrowe na miarę potrzeb klientów. Tworzymy wyłącznie in-house.

Należy do nas Vilandy — jedyna w swoim rodzaju platforma zakupowa z branży Home & Garden.



Twoje zadania:

☄️budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami

☄️wspieranie klientów w ich codziennych problemach (telefon/mail/chat)

☄️obsługa systemów do obsługi klientów

☄️zgłaszanie do działu e-commerce spostrzeżeń od klientów oraz możliwych usprawnień


Wymagania:

🙉 minimum rok doświadczenia w obsłudze klientów w branży e-commerce - warunek konieczny

🙉 doświadczenie w pracy z systemami do obsługi klientów

🙉 doświadczenie jako klient dużych platform e-commercowych (jako kupujący lub sprzedający)

🙉 dobrze czujesz się w kontakcie z drugim człowiekiem

🙉 lubisz pomagać ludziom

🙉 empatia i komunikatywność



Co oferujemy:


🔔100% pracy zdalnej — liczy się Twoje zaangażowanie, nie lokalizacja

🔔Dynamika i decyzyjność w jednym — czyli płaska struktura organizacyjna

🔔Współpraca z ekspertami — z różnych obszarów branży e-commerce

🔔Rozwój produktu w Twoich rękach — posiadasz realny wpływ na kształt projektów, które wspólnie tworzymy.



Nasze wartości:


🔥Rozwój produktów — chcemy jak najlepiej zrozumieć gusta i pragnienia naszych użytkowników, by tworzyć rozwiązania będące odpowiedzią na ich potrzeby.

🔥Otwartość — dbamy o wewnętrzną, transparentną komunikację, budując tym samym wzajemne zaufanie i poczucie bezpieczeństwa.

🔥Współpraca — doceniamy umiejętność pracy w zespole i wspólnego rozwiązywania zadań i problemów, na rzecz osiągania wspólnych celów biznesowych.

🔥Różnorodność — chcemy tworzyć zespół zróżnicowany pod względem: płci, wieku, doświadczenia, umiejętności i charakteru, przy jednoczesnym dbaniu o wzajemny szacunek.

🔥Odwaga — nie boimy się podważać istniejących rozwiązań, eksperymentować i popełniać błędy. Jesteśmy gotowi stawiać czoła nowym próbom i wyzwaniom.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
4 700 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Customer Service Representative with Ukrainian (Fixed Term Contract)

Nowa
Herbalife GBSC Krakow
Kraków
English
Ukrainian
Nowa

STAŻE 2025 - Biuro Nadzoru Usług i Sieci

Nowa
Polkomtel Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
Microsoft Office
Nowa

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Nowa
5 300 - 6 000 PLN
LAVA GROUP
Warszawa
Microsoft Office
kontakt mailowy i telefoniczny z klientem
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta (język czeski oraz słowacki)

Nowa
MGD Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
język czeski
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
5 170 - 10 000 PLN
KACZMARSKI GROUP
Wrocław
budowanie relacji
realizacja celów
kontakt telefoniczny
Nowa