Customer Care Specialist
Obsługa klienta

Customer Care Specialist

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Laba Polska

Laba Polska

Laba jest pionierem sfery Educational Techology w Europie, któremu przyświeca idea wywrócenia systemu edukacji online do góry nogami i przeniesienia go na zupełnie nowy poziom. Tworzymy kursy online w sektorze biznesowym, kreatywnym i IT. W świecie EdTech Laba działa na własnych zasadach. Zmieniamy edukację i zamierzamy stać się „jednorożcem” do 2025 roku. Dlatego ciągle poszukujemy ludzi pełnych energii, pasji i zaangażowania 💛

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

kultura osobista

rozwiązywanie problemów

komunikatywność

język polski

Odpowiedzialnośc

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Laba jest pionierem sfery EdTech w Europie Wschodniej, której przyświeca idea wywrócenia systemu edukacji online do góry nogami i przeniesienia go na zupełnie nowy poziom. Tworzymy online kursy w obszarach IT, biznesu i w kreatywnych branżach. W świecie EdTech Laba działa na własnych zasadach. W Labie pomagamy zdobyć odpowiedni zestaw umiejętności i zacząć ich używać tu i teraz.

Trochę o nas:

  • w 2015 r. zorganizowaliśmy nasze pierwsze edycje kursów online; 
  • jesteśmy pionierem edukacji online w Europie Centralnej i Wschodniej – w ciągu ostatnich czterech lat otworzyliśmy pięć biur, w tym – w Pradze, Warszawie oraz Budapeszcie; 
  • uruchomiliśmy ponad 570 kursów i przeszkoliliśmy ponad 115 000 studentów z ponad 50 krajów;
  • naszymi wykładowcami są specjaliści z Google’a, Microsoftu, Netfliksa i Nike’a;
  • w 2026 r. staniemy się jednorożcem w branży EdTech 🦄.

Obecnie poszukujemy kolejnego zawodnika do naszego zespołu Customer Care Specialist, który będzie opiekować się naszymi klientami i pomagać w rozwiązywaniu problemów.


Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za: 

  • Odbieranie przychodzących połączeń od klientów, udzielanie im informacji albo pomoc w rozwiązaniu problemów;
  • Odpowiadanie na maile i wiadomości na platformach społecznościowych;
  • Zbieranie i analizowanie feedbacku od klientów;
  • Pracę w wewnętrznych systemach.


Do wykonania tych zadań będziesz potrzebować:  

  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i na piśmie, podstawowej znajomości języka angielskiego;
  • Pierwszego doświadczenia w pracy z klientami;
  • Samodzielności i poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania;
  • Wysokiej kultury osobistej;
  • Gotowości do pracy na zmiany 09:00 - 17:00 i 12:00 - 20:00.


Dlaczego warto dołączyć do nas? 

  • Stawiamy na Twój rozwój 🤩 – po przejściu okresu próbnego dostaniesz dostęp do wszystkich kursów Laby, Laby IT i Skvota! 
  • Zachęcamy Cię do aktywności 💪 – po okresie próbnym możesz otrzymać kartę MultiSport albo dołączyć do systemu My Benefit.
  • U nas jest wygodnie 🏡 – pracujemy z nowoczesnego biura położonego w centrum Warszawy, mamy napoje i owoce, albo możesz pracować z domu, gdzie jest wszystko po twojemu.
  • Dbamy o twoje zdrowie🙆‍♂️ - możesz dołączyć do ubezpieczenia zdrowotnego.
  • Czujesz realny wpływ🦸‍♀️–pomaganie innym jest wpisane w Twoje obowiązki, można powiedzieć, że jesteś superbohaterem na pełen etat.
  • Od ciebie zależy ile zarabiasz 💸- spełnienie założonych celów i dobrze wykonana praca przekłada się na prowizję.


Nasz proces rekrutacyjny jest krótki i klarowny:

  1. Spotkanie z rekruterem.
  2. Spotkanie z managerem zatrudniającym.
  3. Ostatnim krokiem będzie przesłane Ci oferty drogą mailową.


Czujesz, że to jest to?

Wypełnij formularz i dołącz do nas 😉

Rekomendowane oferty

Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Swedish

Nowa
9 750 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Warszawa
skuteczna komunikacja
język angielski
swedish
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
Blender
2D
Nowa