Lekta AI to lider technologii konwersacyjnych wykorzystujących sztuczną inteligencję. Tworzymy boty, które wspomagają pracę konsultantów i codziennie obsługują tysiące klientów największych polskich firm (w tym m.in. Orange, PKO BP, ING Bank Śląski, mBank, CreditAgricole, BNP Paribas). Używamy własnej technologii do tworzenia systemów dialogowych opartych na hybrydowym modelu NLP.
Poszukujemy doświadczonego marketingowca, który swoją wiedzą, pomysłowością i zdolnościami liderskimi pomoże nam wyruszyć na nowe, niepodbite jeszcze rynki zagraniczne w oparciu o zmieniony, wysoce skalowalny model biznesu spólki.
Co będziesz robić?
- Budować strategię marketingową dla Lekty i kierować jej realizacją.
- Kreować i planować strategię dla rynków zagranicznych, uwzględniając mix kanałów i działań marketingowych.
- Wspólnie z zespołem opracowywać treści marketingowe.
- Planować budżet na potrzeby działań marketingowych i zarządzać nim.
- Definiować i prowadzić eksperymenty oraz testy, w celu mierzenia skuteczności różnych kanałów marketingowych, w tym m.in. content marketingu, performance marketingu, SEO, marketingu partnerskiego, eventów, etc.
- Dobierać narzędzia, ścieżki i metody realizacji strategii marketingowej.
- Blisko współpracować z zespołami sprzedaży i produktu.
- Budować zespół marketingowy i zarządzać nim.
- Współpracować z zewnętrznymi agencjami i współpracownikami.
Czego oczekujemy?
- Min. 3 lat doświadczenia w podobnej roli w sektorze B2B (znajomość branży technologicznej będzie dla nas plusem).
- Szerokiej wiedzy z różnych dziedzin marketingu (T-shaped marketing), w tym brand marketingu, PR, content management, digital marketing & performance marketing.
- Umiejętności stworzenia skutecznej strategii marketingowej od podstaw.
- Umiejętnego zarządzania budżetem marketingowym.
- Trafnego definiowania celów oraz KPIs i umiejętnego dobierania narzędzi do ich realizacji.
- Zdolności analizowania danych i wyciągania z nich wniosków.
- Chęci dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem z zespołem.
- Wychodzenia poza schematy, szukania nowych możliwości i kanałów do realizacji celów biznesowych i marketingowych.
- Bardzo komunikatywnego języka angielskiego (min. C1).
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i budowaniu go, będzie dla nas dodatkowym plusem.
Co możemy Ci zaoferować?
- Wynagrodzenie w granicach widełek 15 000 a 20 000 zł netto na B2B.
- Dowolną formę umowy - możesz wybrać kontrakt B2B lub umowa o pracę.
- Rzeczywisty wpływ na wewnętrzne procesy w firmie jak również komunikację z klientami
- 26 płatnych dni wolnych.
- Elastyczne godziny pracy.
- Możliwość wyboru trybu pracy - biuro jest do Twojej dyspozycji, ale praca zdalna lub hybrydowa też nam odpowiada.
- Nowe biuro, w centrum miasta.