Lidl Polska
Jesteśmy liderem wśród firm handlowych w Europie. Chcemy, by nasi klienci mieli Więcej na radość z życia. Dlatego nasze artykuły to gwarancja wysokiej jakości, niskiej ceny i zrównoważonej produkcji.
Specjalista/Specjalistka ds. Serwisu i Wsparcia IT
Twoje zadania
Wsparcie informatyczne użytkowników
Obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej
Przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych
Telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami i serwisami
Prace konfiguracyjne
Aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów
Bieżące monitorowanie i nadzór nad systemami
Twoje kompetencje
Wykształcenie wyższe (min. licencjackie, mile widziane: informatyka, systemy informatyczne lub pokrewne) lub w trakcie studiów
Zdolności analityczne, dokładność
Samodzielność w działaniu, nastawienie na klienta wewnętrznego
Umiejętność komunikacji i współpracy
Umiejętność rozwiązywania problemów
Odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania
Gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
Czynne prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
Znajomość nowoczesnych usług IT
Dobra znajomość zagadnień z obszaru IT
Doświadczenie zawodowe w Service Desk, Help Desk i/lub Customer Service
Rekomendowane oferty