Specjalista/Specjalistka ds. Serwisu i Wsparcia IT CD Błonie
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista/Specjalistka ds. Serwisu i Wsparcia IT CD Błonie

Piorunów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Lidl Polska

Lidl Polska

Jesteśmy liderem wśród firm handlowych w Europie. Chcemy, by nasi klienci mieli Więcej na radość z życia. Dlatego nasze artykuły to gwarancja wysokiej jakości, niskiej ceny i zrównoważonej produkcji.

Wymagane umiejętności

prawo jazdy kat. B

analiza

Mile widziane

helpdesk

język angielski

język niemiecki

Service Desk

Opis stanowiska

Specjalista/Specjalistka ds. Serwisu i Wsparcia IT


Twoje zadania

  • Wsparcie informatyczne użytkowników  

  • Obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej 

  • Przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych 

  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami i serwisami 

  • Prace konfiguracyjne 

  • Aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów 

  • Bieżące monitorowanie i nadzór nad systemami 

 

Twoje kompetencje

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjackie, mile widziane: informatyka, systemy informatyczne lub pokrewne) lub w trakcie studiów  

  • Zdolności analityczne, dokładność 

  • Samodzielność w działaniu, nastawienie na klienta wewnętrznego 

  • Umiejętność komunikacji i współpracy 

  • Umiejętność rozwiązywania problemów  

  • Odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania  

  • Gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji  

  • Czynne prawo jazdy kat. B. 

 

Mile widziane:  

  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego 

  • Znajomość nowoczesnych usług IT 

  • Dobra znajomość zagadnień z obszaru IT 

  • Doświadczenie zawodowe w Service Desk, Help Desk i/lub Customer Service